/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Påskeæg til Dr.Mark
Fra : Toupie
Vist : 538 gange
200 point
Dato : 12-04-03 19:16

Til Dr.Mark

Jeg synes, du fortjener et "påskeæg" i form af 200 point, for dine gode svar og for dit engagement her på Kandu
....så skriv en kommentar, og jeg giver dig pointene

// Toupie

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 12-04-03 19:31

Hej

Ja, undskyld jeg blander mig, men hvem er Dr.Mark????????

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-04-03 21:57

Hej bantam

det er ok

Dr.Mark har bla. kommenteret dette indlæg:
http://www.kandu.dk/dk/spg/13658

// Toupie

Accepteret svar
Fra : Dr.Mark

Modtaget 200 point
Dato : 12-04-03 22:39

Tusind tak for kommentaren. Jeg har egentlig ikke brug for flere point med er selvfølgelig glad for hvis du har haft glæde af nogle af mine svar. Jeg synes det er et dejligt forum her op kandu.dk og bedrager gerne. Spørg bare løs og God Påske allesammen!

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 12-04-03 22:47

Tak for svaret Dr.Mark.

Jeg har ikke personligt haft glæde af dine svar, men jeg glæder mig over den måde du besvarer spørgsmålene på, fagligt, sagligt og præcist

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-04-03 22:48

Forøvrigt........god påske til dig også Mark....