/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
lav din egen bog
Fra : swingpigen
Vist : 1253 gange
125 point
Dato : 12-07-09 19:10

Jeg har skrevet en lille historie om den gang min kæreste og jeg mødte hinanden for første gang, og min mening er den skal laves om til en lille bog som han skal have i gave.

Jeg har fået at vide, at man kan lave sin egen bog på nettet og jeg har søgt og søgt, det eneste jeg kan finde er de såkaldte fotobøger.

Så mit spørgsmål er, om der er nogle der ved hvor man kan lave en sådan bog, eller om der er andre ideer til alternativer dertil?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-07-09 19:32
Kommentar
Fra : piaskov