/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3g telefoner
Fra : trimare46
Vist : 2038 gange
100 point
Dato : 11-07-09 21:47

findes der en fortegnelse over, hvilke telefoner der er 3g og hvilke der bare er 2g.
skal have en ny, men det skal være en 3g. og jeg vi ikke betale op mod 2500 for 6 mdr, da mit forbrug normalt ligger under 2oo om måneden.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 11-07-09 21:54

Jeg kender ikke nogen samlet fortegnelse, men det står normalt anført for den enkelte model.

Men hvorfor skal det være en med 3G?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 11-07-09 22:05

Telenor (det der var sonofon) har en SE til ca. 1600 for telefon & et halvt års forbrug, den har 3G
http://www.telenor.dk/privat/mobil/mobil/mobiltelefoner/alle_maerker/sonyericsson/sony_ericsson_c510_103801.aspx

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 12-07-09 00:06

det skal være en 3g telefon fordi jeg har fået en fordelagtig aftale md 3.
jeg havde tænkt på at købe en brugt telefon uden simlås. derfor ville det være rart at kunne se, m den var en 3g telefon.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-07-09 00:38

Ok. Jeg kender ikke en liste over 3G mobiler, men der skal nok findes en. Det letteste er nok at finde en mobil man kunne lide, og så checke om det er en 3G, det burde kunne klares på et halvt minut via google.

Personligt ville jeg ikke turde købe en brugt mobil, man har reelt ikke nogen chance for at vide om den er i orden inden man køber den.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-07-09 09:04

www.gsmarena.com

Her kan du se alt om alle telefoner, og søge på forskellige kriterier

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-07-09 13:19

Hmm, har "3" ikke telefoner som man kan købe billigere mod at fortsætte indeværende abonnement ?

Det fik jeg et par gange hos Sonofon, godt nok flere år siden.