/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Køb Sombrero (maxikanerhat) ?
Fra : alexsh
Vist : 2574 gange
130 point
Dato : 11-07-09 19:57

Hej ..

Jeg står og skal have fat i en mexikanerhat, men kan ikke finde den nogle steder på indernettet. Det er ikke bare en stor hat på 60 cm. i diameter, som er det største jeg selv kunne finde, men en der måler endnu mere i diameter end det. Hatten skal svære så stor som overhovedet muligt.
Så hvis der er nogen der ved hvor det kan købet, lige meget om det er på internettet eller i butikker, så skriv! Det ville være en kæmpe hjælp!

på forhånd tak

(useriøse svar frabedes)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-09 20:17
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-07-09 20:33

indernettet.............

Der har de kun varer fra Indien, ikke Mexico

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 11-07-09 21:34

Refi har fat i noget af det rigtige, men er der nogle der kan komme med andre bud, evt. på nogle som måler endnu mere i diameter?..

bare fyr løs!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-07-09 21:46

Den viste måler godt 75 cm.........

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 11-07-09 22:06

Kan du ikke arve en fra "" Svendsen Låsby,s"" store hatte samling,??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-07-09 23:21

De sider hvor de har store hatte, er de udsolgt - også i Refi's link, så vidt jeg kan se

Hvis du har lyst, er her en anvisning på hvordan du selv kan fremstille en

http://crafts.kaboose.com/wearable-sombrero.html

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 11-07-09 23:39
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 12-07-09 01:24

Citat
Kan du ikke arve en fra "" Svendsen Låsby,s"" store hatte samling

TOTALIDIOTEN forstår ikke når der skrives: useriøse svar frabedes Men åndsbollen kan vel ikke læse. Han er fandme ligeså irriterende som en byld i røven

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 12-07-09 06:47

Citat
Desværre er ram2klumme for mig at se kommet så langt uden for emnet og er igen ved at afspore en debat, at jeg vil afslutte.
Det ligner efter min opfattelse ikke en mening i en debat men bare alm. mudderkastning.

Så jeg vil desværre annullere tråden.

En af de første jeg ville bede en moderator om at smide på porten er ram2klumme osv.

Han/hun er og har været, efter min menining, meget ødelæggende for kandu ( citat) fra Eyvind

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 12-07-09 07:17

--------------------------------------------------------------------------------
Krummen Nu har jeg bemærket flere af dine udfald på dette sted.
Hvad er årsagen til al den vrede og indestængt raseri ?
Hvorfor fører du et sprog så vederstyggeligt mod visse brugere ?
Jeg må sige, at du ikke virker som en person i balance med dig selv.
Jeg synes, du skulle stoppe dine ubehageligheder her på kandu, og det gerne straks.

Mvh
En forvirret bruger

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 12-07-09 12:20

LOOOL Nu er stavspasseren og TOTALIDIOTEN begyndt at genbruge andres indlæg. Alletiders....så kan man for det første læse, hvad der står og så kommer indholdet jo ikke ligefrem som en overraskelse

Jøsses ...han er og blir en snotdum kræftbyld på Kandu - Den værste som har været her siden Kandu startede

Hvad er det ved ordene [B]useriøse svar frabedes[/B du ikke forstår BÅTNAKKE??

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 12-07-09 12:22

useriøse svar frabedes ....Sådan skulle det have set ud