/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arriva ansat
Fra : Dipsey
Vist : 502 gange
50 point
Dato : 11-07-09 16:06

Nogen der arbejder for arriva der ved, om man som chauffør kan se andres vagter tilbage i tiden?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-07-09 16:13

Der fndes da vagtskemaer. Bed om at få dem at se hved din chef.

hawaii7

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 11-07-09 16:21

Jeg arbejder der ikke, men skal bruge navnet på en der kører for Arriva

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 11-07-09 16:59

Hvorfor i himlens navn skulle Arriva dog give dig - en udefra kommende - lov til at se i deres gl. vagtplaner... Hallå BØV Med mindre du er fra politiet og har en dommerkendelse, men så behøvede du jo ikke spørge her

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 11-07-09 17:05

Ville bare vide om de kunne ses, for så ville jeg høre en fra min gamle station. Den slags kommentarer kan jeg ikke bruge til noget, så lad venligst være at besvare

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 11-07-09 17:06

Dipsey

her du spottet et kvindemenneske, du vil i kontakt med ???

per

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-07-09 17:13

De kan altid gå tilbage i deres vagtplaner og se hvem der kører hvilke ture på bvestemte dage.
Jeg tror bare ikke de vil oplyse det til en tilfældig person der spørger.
JA DET KAN DE.

hawaii7

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 11-07-09 17:14

Nu er jeg selv kvinde og snakkede meget med en da jeg arbejdede der. Nu kommer jeg aldrig på stationen mere, men så ham i sidste uge hvor han fik mit navn, så han kunne tilføje mig på facebook, så vi kunne snakke videre der. jeg har bare et anderledes navn, så tror måske ikke han fik fat i korrekt stavelse, så nu vil jeg prøve at finde ham i stedet..

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 11-07-09 17:14

Okay tak. Nu er jeg ikke tilfældig, da mange af hans kollegaer kender mig gennem mit arbejde..

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-07-09 17:15

Tjaeh, jeg tænkte også på om Du ville prøve at følge op på et "glimt i øjet" hos en anden

Hvo intet vover, intet vinder.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 11-07-09 17:16

Det var sort det der Luffe

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-07-09 18:35

Hæ....