/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bagklap til Passat B3
Fra : boje1904
Vist : 2015 gange
100 point
Dato : 10-07-09 11:48

Hej
JEg er den lykkelige ejer af en VW PASSAT VAN fra 1993 (Januar måned). Desværre har den samme sygdom som alle andre, bagklappen ruster.
Det er lidt svært at få sådanne en bagklap brugt i DK men jeg har fundet en fra en PAssat 1995 i Polen. Er der nogen som ved om bagklappen fra en 95 Passat Van passer til en Passat 93. JEg kan se at nøgle huller er flyttet og derfor har den forskelligt VW nummer!!!!
Er det den eneste ændring?

Kommentar
Fra : piaskov