/ Forside/ Karriere / Offentlige / Selvangivelse / Spørgsmål
10  Busken 360
Hvor gør man det ??
Fra : piaskov
Vist : 647 gange
50 point
Dato : 09-07-09 21:31

Hej og godaften.

Jeg sidder og "roder" med min elektroniske post fra skat.
Jeg har skiftet mail adresse og har nu flyttet det jeg havde liggende i min gamle adresse , over i min nye.
Det var så meningen jeg ville meddele skat min nye mail
Men men men ...hvor gør jeg lige det henne , jeg kan ikke finde det "felt" jeg skal bruge
Er der nogen af jer der har prøvet det ??

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 09-07-09 21:34

Prøv evt. denne side: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=341343&vId=0

Den burde give svar på det.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 60 point
Dato : 09-07-09 21:40

Kopi af teksten fra siden

Citat
[B]Hvordan ændrer jeg min e-mailadresse?[/B]

[I] Spørgsmål [/I]
Jeg har fået ny e-mailadresse. Hvordan ændrer jeg registreringen af min e-mailadresse på TastSelv siden?

--------------------------------------------------------------------------------
[I]Svar [/I]
Du kan selv registrere den ændrede e-mailadresse i TastSelv systemet. Du skal logge på, hvorefter du foroven på TastSelv-menuen finder en overskrift, der hedder "Oplys Kontaktoplysninger", som giver adgang til en side, hvor du kan oplyse eller ændre din e-mail adresse.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 09-07-09 21:43

Det er ufatteligt, at man ikke kan kombinere bold/italic med citat.
Hvorimod det vises korrekt i "Vis dit indlæg".

Men ok, der er ikke så meget der fungerer på Kandu.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-07-09 21:48

Citat
Men ok, der er ikke så meget der fungerer på Kandu.

Hvor har du dog ret
Jeg sidder og roder med det og nu vil min digi signatur ikke godtage min adgangskode

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 09-07-09 22:07

Tak for svaret IBM760.
Så lykkedes det.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 09-07-09 22:31

Så mangler du kun, at rette din skatteprocent - til det du ønsker!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-07-09 22:33

ÅHHHH ja det ville da være skønt hvis man kunne det.
Forudsat de ikke opdagede det