/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
mit program og antivirus
Fra : hanne39
Vist : 540 gange
300 point
Dato : 09-07-09 20:34

Jeg har et horoskop program "world of wisdom" som mit antivirus program, AVG,
ikke vil acceptere.det er en cd. Er der nogen der kender en løsning på problemet?
Det skete straks jeg installerede antivirus programmet, som iøvrigt er gratis.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-07-09 20:48

Enten er der en virus gemt i dit W.O.W, eller også må du et sted i dit AVG kunne finde frem til at indstille AVG til at acceptere W.O.W. Jeg kender ikke AVG, så du må prøve dig frem eller vente på, at en anden svarer kender programmet.

Mvh

Kommentar
Fra : iah

Dato : 09-07-09 21:05

Prøv eventuelt Avast antivirus - det er i øvrigt også gratis.

http://www.avast.com/index.html

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-07-09 21:15

Bare lige en lille kommentar vedr. Avast: It’s available to download as a free trial for 60 days in 30 language versions. Så helt gratis er det jo nok ikke

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 09-07-09 21:25

heller22
så vidt jeg ved er den stadig gratis, men skal gegistreres

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-07-09 21:26

Avast Home ER gratis, dk version er her
http://files.avast.com/iavs4pro/setupdan.exe

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-07-09 21:30

Det var ikke for at starte en snak om Avast, jeg kom med det bette indlæg. Blot står der, når linket åbnes, at det er
Citat
a free trial for 60 days
. Hvis det kan hentes et andet sted, hvor det er gratis "for ever", vil det da være værd at prøve for Hanne i stedet for AVG

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-07-09 21:32

Det er så åbenbart her, det fri Avast kan hentes: http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-07-09 21:34

Ja, nu går det pludselig stærkt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-07-09 12:18

AVAST er gratis, dog skal man hvert år aktivere programmet. Det får man brev om med en aktiveringskode. Og det koster intet. Jeg har haft det i næsten 4 år nu.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 10-07-09 12:29

Har du prøvet dette:
Citat
eller også må du et sted i dit AVG kunne finde frem til at indstille AVG til at acceptere W.O.W
Da det jo må være den nemmeste løsning

God weekend til alle

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-07-09 15:15

Citat
Bare lige en lille kommentar vedr. Avast: It’s available to download as a free trial for 60 days in 30 language versions. Så helt gratis er det jo nok ikke

Men hvis nu du heller22 bare kiggede efter på iah's link, var der fjerde faneblad jo den gratis version. Det er jo øjnene man først bliver blind på ikke.

Bruger selv altid Avast og det gør jeg på samtlige min pcer. Det kræver ikke mange recourser at køre med i baggrunden i forhold til AVG

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 19:47

Fijala, der var du lidt sent på den. Jeg fandt da selv en gratis Avast .

Men - mon hanne39 fik løst sit problem ?

Mvh

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 20:17

Tvivler på hanne39 svarer

Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 0
- Annullerede 8
- Slettede 0
Ialt 11

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 20:42

Klaudi, hvis du tvivler på, at Hanne39 reagerer, så gentager jeg da gerne et svar her: Nemlig at AVG bør afinstalleres og Avast installeres.

Også at der er 3 svarere på Avast: Nemlig iah, Klaudi og Granner01 og ikke mig

Citat
Det er her det gratis Avast kan hentes: http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html
Så mon ikke Hanne39 gir en tilbagemelding nu ? For det er da det mindste man kan gøre, når venlige svarere bruger masser af tid på at hjælpe .

Mvh

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 20:53

Det var nu nærmere statistikken jeg tænkte på
- Annullerede 8

Selvfølgelig svarer hanne39 da

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 20:56

Kære Klaudi.

Bare du kan bestemme dig. Først denne her:
Citat
Tvivler på hanne39 svarer
Så denne her:
Citat
Selvfølgelig svarer hanne39 da

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-09 21:08

Vælg selv

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 21:12

Jow da. Det er skisme en 50/50-er

Kommentar
Fra : hanne39

Dato : 25-07-09 18:31

undskyld, undskyld, undskyld.
jeg har rigtig dårlig samvittighed. jeg skiftede fra AVG til avast efter de første svar, men det virkede tilsyneladende ikke og så havde jeg ikke tid til at forsøge mere da jeg skulle på ferie og jeg har ikke haft mulighed for at følge det op i min ferie, men nu er jeg tilbage og er meget glad for de forslag der er kommet og jeg vil nu kigge nærmere på dem og vender tilbage.
tak til jer alle

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-07-09 19:08

"Vi" håber, at du har haft en rigtig god solrig ferie . Og velkommen "hjem" her på Kandu igen. Og du skal selvfølgelig ikke undskylde, at du har holdt ferie . Det er nok mig, der skal undskylde, at jeg som pensionist glemmer, at der er noget, der hedder ferietid .

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-07-09 22:46
Kommentar
Fra : hanne39

Dato : 30-07-09 08:15

nu har jeg prøvet alt muligt som I har skrevet om, men intet har hjulpet. Så derfor har jeg også forsøgt at installere programmet uden at der er installeret antivirus program, men det hjalp heller ikke så nu går jeg ud fra at det er mit program der er sket noget med.
men tak for hjælpen til alle der har forsøgt.
Jeg har haft programmet i mange år og det har altid fungeret. Jeg har spekuleret på om det kan være min computer der er noget galt med, men det må jeg ud og undersøge.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-07-09 10:25

Daws Hanne.
For mange år siden havde jeg også "world of wisdom". Det var den gang styresystemet var dos 5.0 og Windows hed 3.5. Hvis det er den version af WOW, du stadig bruger??, er det utroligt, at det har kunnet fungere med vore dages avancerede styresystemer.

Mvh Bette

PS! Jeg vil gerne ha en tilbagemelding

Kommentar
Fra : hanne39

Dato : 30-07-09 12:12

Det tror jeg ikke. der står 2000 på selv cd'en. jeg har også haft det som disketter, men købt opgraderinger efterhånden som det var nødvendigt.
jeg har korrespoderet med adrian duncan, han har forsøgt at hjælpe (selv om jeg syntes det var halvhjertet), han siger også at det er den rigtige udgave jeg har.
han sendte mig en liste om de problemer folk havde haft. det var der jeg læste at AVG ikke accepterede programmet, og havde håbet at det vat det eneste problem.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-07-09 13:09

Er det nu Vista, du har? Eller XP? Er det Vista, kan det være konflikter mellem AVG, WOW og Vista . Uanset hvad, er det altså underligt, at WOW ikke fungerer med et andet antivirusprogram, når det nu har kørt fint før AVG

Citat
(selv om jeg syntes det var halvhjertet)
Fra mig er det helhjertet gætteværk .

Mvh Bette

PS! Har du ryddet op i registreringsdatabasen? Hvis ikke, så prøv gratis-programmerne: http://programmer.downloadcentral.dk/?action=search&pattern=advanced%20system%20care&searchArea=programs + http://programmer.downloadcentral.dk/?action=search&pattern=ccleaner&searchArea=programs

Måske der ligger noget er, som konflikter

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-07-09 13:11

PPS! Jeg vender tilbage efter kl. 16.00

Mvh Bette

Kommentar
Fra : hanne39

Dato : 30-07-09 13:50

det er vista jeg har, men det har den fungeret fint med tidligere, jeg synes at det skete i forbindelse
installationen af AVG. men nu har jeg Avira da det er den sidste jeg prøvede.
jeg har selv tænkt på om det kan dreje sig om noget med ooprydning, så nu vil jeg prøve det. hvis
jeg kan finde ud af det!!!
og tak for din hjælp jeg er godt klar over at det ikke er halvhjertet.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-07-09 16:08

http://programmer.downloadcentral.dk/?action=search&pattern=ccleaner&searchArea=programs

Når du installerer CCleaner, skal du huske at fjerne fluebenet ved install. af Yahuu-Toolbar . (Hvis du da ikke vil have den med ).

Den første - Advanced System Care - vil efter installation og brug nogle gange bede dig om at købe "sig". Der skal du blot klikke på "Senere" hver gang.

Og hvis en oprydning ikke hjælper, må jeg liste ud af dit spørgsmål. For så er jeg løbet totalt tør for ideer og andre gæt .

Så jeg krydser lige fingre og siger pøj-pøj med rensning.

Mvh Bette