/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ståltrapez
Fra : Harring
Vist : 3184 gange
57 point
Dato : 09-07-09 10:01

Hvor køber jeg de billigste ståltrapezplader i Danmark?

Har prøvet HP-ståltage og Profilmetal.

Andre bud eller?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 09-07-09 10:04

Nu skriver du ikke hvor i landet du bor?? men der er flere steder

http://www.google.dk/search?hl=da&q=trapezplader+st%C3%A5l&meta=&aq=1&oq=trapez

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-09 10:52

Øhhh! Snak med dit lokale byggemarked... har selv købt (sidste år) hos Stark / XL-byg og accepter ikke deres listepris, de er til at handle med

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 09-07-09 13:49

halkær tag i nibe. han har nogle gange haft nogle ukurante plader til under 20 kr pr m2.

Kommentar
Fra : Harring

Dato : 10-07-09 22:13

Jeg bor på den ø hvor ALT koster penge. Jeg er selv fra Jylland og her hvor jeg bor nu skal folk ha penge for en bunke jord....hehe.

Jeg bor på Sjælland og er på udkig efter noget billigt tag til min nye hestestald/værksted. Har fået en pris der hedder 6000 for 83 m2. Så var det at mit jyske handels-gen kom op i mig og tænkte at det kunne da gøres billigere*S*.

Kommentar
Fra : Procola

Dato : 09-10-09 14:34

Smut ned i Jem og Fix så kan du finde dig nogle 90x200cm plader til 80kr./stk. med 5års garanti.
Det tror jeg ikke at du finder meget billigere!!
Men husk på at du tit får hvad du betaler for så jeg ville anbefale at købe nogen i den rigtige længde igennem den lokale trælast:)

MVH Tømren