/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
links i outlook kan ikke åbnes
Fra : niss45
Vist : 560 gange
100 point
Dato : 08-07-09 19:25

Hej
Hvad er mon grunden til at jeg ikke kan åbne links i MS outlook. Det har tidligere fungeret.
Bruger IE 7 og office 2003 samt vista.

Niss

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-07-09 19:53

Det kan være det enkelte link det er galt med - ellers prøv at højreklikke på det og derefter på Åbn

Clou

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 08-07-09 20:12

Det er mange mails med links der er problemer med, oh har prøvet at højteklikke, der er ikke noget emne med at åbne eller andre muligheder for at åbne , jeg har også læst at man kan trykke crtl og enter , heller ikke det hjælper.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-07-09 21:11

Når du prøver at klikke på et link så læg mærke til om der ikke kommer en lysebrun bjælke frem oppe på skærmen hvor du skal godkende pop-up.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 08-07-09 21:21

Nej, der dukker ikke nogen bjælke op, som det sker i IE når der hentes filer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-07-09 09:39

Prøv om du ikke kan åbne filen med dette program

http://www.openwith.org/