/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Brev med farvet baggrund
Fra : Dieter
Vist : 625 gange
200 point
Dato : 08-07-09 17:21

Vi har en CANON MP500 printer
Jeg har lavet en tekst i en WORD-fil og indsat en baggrund vha. af et foto som ligger på min PC.

Når jeg vil printe siden med den valgte baggrund, kommer baggrunden ikke med !

Hvad der der galt ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-07-09 17:31

Som du stiller spørgsmålet er der ikke noget galt

Så du må gøre et eller andet galt under udskrift.......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-07-09 17:33

Sandsynligvis vælger du KUN at skrive teksten ud..... (uden evt. baggrund)

Så gå i filer - print - og ikke bare trykke på printericonet....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-07-09 17:39

Det kommer helt an på hvilket program du bruger til at styre printeren.

Hvis det også er word skal du indstille det til også at tage baggrunden med og ved printerindstillen skal du stille den til farvegrafik.

Der kan være ret mange knapper at stille på, men når du hverken opgiver styresystem eller word udgave, er det svært at forklare bedre.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-07-09 17:40

Når jeg udskriver med baggrund, vælger jeg at gemme mit dokument som pdf fil og derefter udskrive det.

Du kan også gemme som pfd fil, blot installere Cute PDF, prøv at se her: http://www.it-artikler.dk/2008/03/23/cutepdf-lav-din-egen-pdf-filer/

Clou

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 08-07-09 18:27

Hej Clou,
er det et købeprogram ?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-07-09 18:36

nej, det er da gratis at download

Clou

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 08-07-09 18:39

Ja downloade. Det har jeg gjort.
Men den har bare lavet en PDF fil UDEN baggrund !!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-07-09 21:03

Hvordan har du lavet den baggrund i Word

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-07-09 22:01

Forgrunden skal være gennemsigtig, så baggrunden kan ses...