/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
claiervoyance
Fra : kk-kk
Vist : 513 gange
80 point
Dato : 08-07-09 06:35

Hej.
Ville høre hvor man kunne skrive et indlæg, og advare andre mod en claiervoyant, som går ind og fortæller om 3 person, selv om det er imod både claiervoyant foreningens og han egne etiske regler, og at andre claiervoyanter siger at det ikke kan lade sig gøre.

vil bare advare andre mod ham.

vh.

kk-kk

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-07-09 07:38

Der er jo ingen der kan forhindre dig i at advare, men advarslen virker nok bedre hvis du siger hvem det er

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 08-07-09 08:58

sikkert frida flip

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 08-07-09 08:59
Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 08-07-09 14:47

Hmm spørgsmålet er om der er gode og dårlige clairvoyante. Det er vel samme som den gode og dårlige indbrudstyv.

Som jeg ser det er det den "gode" clairvoyante man skal advarer imod.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 08-07-09 14:48

Forøvrigt giver det du skriver ingen mening.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 08-07-09 19:50

Jeg kender en claiervoyant der ofte fortæller om både 7. og 8. personer - og der kan man da tale om noget skidt!!!!

Kommentar
Fra : kk-kk

Dato : 19-07-09 00:56

Hej.

Ham jeg vil advare imod er

jesper kofod.
www.livskilde.dk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-07-09 03:19

LOOOL Smut du hellere en tur til en meteorolog. Det er nok den gruppe af spåkoner / mænd, som bedst kan kigge lidt fremad. Resten er en flok platugler...hele bundtet, som narrer penge fra godtroende og naive personer.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-07-09 03:33

Citat
Under en clairvoyance modtager jeg beskeder og indtryk, som virker som en viden der pludselig er i mine tanker. Nogle gange er det min "indre stemme" - den vi alle bruger til samtaler med os selv - som fortæller mig om det mennesker jeg laver clairvoyance for. Mange gange har clairvoyance ikke noget med "det åndelige" at gøre. Jeg bruger bare et meget fint tunet sanseapparat til at opfange de meget fine små signaler alle mennesket udsender. De signaler når heldigvis langt omkring, så jeg behøver ikke have mennesket foran mig

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Hold da kæft en gang pladder Godt nok utroligt, at det ikke er forbudt i den grad at tage røven på naive mennesker, som er lidt ude og skide for en stund. Den slags platugler skulle kriminaliseres og bures inde hele bundtet. Så kan de sidder derinde på Tremmely og rode i kaffegrums, mens de klarsyner hvornår deres medfanger blir' løsladt Det skulle jo ikke være så svært at klarsyne
THI HI HÆDR HÆDR

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-07-09 04:28

Clairvoyance:

Fupp und schwindel

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-07-09 09:08

Jeg ser fremtiden ved at læse i Fisk. Jeg vil gerne vide hvor jeg kan klage over en dårlig fisk............ Det var en makrel....... Jeg vil klage, pga da jeg skulle læse i den, var den på halvt svensk.

Nogle der kan hjælpe LOL

Kommentar
Fra : kk-kk

Dato : 24-08-09 19:42

Hej Igen..
Jeg har haft kontakt til ham nu, det er Jesper Kofod, hans hjemmeside er

www.livskilde.dk

Jesper Hugh Kofod
Vestergårdsvej 21, st. tv.
2400 København NV ()

Tlf: 5192 4330
Fax:

han indrømmede at han havde lavet den claiervoyance om mig, men ville ikke snakke med mig om den, da han havde lavet den for en anden.
og da vi havde snakket et stykke tid smed han røret på.
en lidt underlig opførsel, og mærkeligt at han ikke vil snakke med mig om den claiervoyance.