/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Kabelmodem
Fra : ppk
Vist : 411 gange
100 point
Dato : 12-04-03 09:09

Jeg står med 2 stk. kabelmodem det ene er et SAMSUNG Info Ranger SCM-120U
det andet er et Scientific Atlanta WebSTAR DPX100.

Hvilken af disse er bedst ?

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-04-03 09:28

Hejsa

Samsung: http://www.samsungaust.com.au/site/products/product.detail.asp?prodID=131

Scientific: http://www.sciatl.com/news/02apr15-2.htm

Jeg vil nok gå efter Samsung, mest pga. http://www.saeurope.com/news.html men jeg tror det alt i alt er en smagssag.

Kommentar
Fra : blow_me

Dato : 13-06-03 17:15

hejsa. jeg hat et samsung modem. køre win 2000. syntes sku ikke det er så stabilt.
jeg ved ikke hvorfor et selskab du har internet i. jeg har ved aerrownet.og det er skod at spille online med det modem og det selskab,.:(((

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 13-06-03 20:07

Hej blow_me

Jeg har fået ordnet mit problem !

Jeg har bredbånd via Arrownet på byens fællesantenne, der er ingen problemer med hverken hastighed eller online spil m.m.

Har selv været med i opstartsfasen og prøvekørt nettet inden de andre brugere blev tilsluttet. (det var rigtigt fedt at være med til da vi i testperioden fik lov til at køre med 4 MB forbindelse, det rykkede)

Men som sagt var problemet altså mit cabelmodem (som var Samsung) jeg kontaktede Arrownet`s support afd. og de sage straks at det var modemet der gav problemer, så de ville sende et nyt som kom 2 dage senere. ( det var et WebStar) så nu kører det hele bare perfekt.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : blow_me

Dato : 15-06-03 13:46

ok da. så har jeg lige bestilt det webstar modem. ved aerrownet. håber fanme det køre bedre end samsung. og der er lidt mere support på det, med driver osv. hehehe

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 18-07-03 13:40

Hej blow_me

Mit Webstar moden fra Arrownet har nu kørt upåklageligt lige siden den 13/6-2003

Så man må sige at det var et godt bytte !

Hilsen Preben

Accepteret svar
Fra : blow_me

Modtaget 100 point
Dato : 18-07-03 18:13

jojo jeg har fået mit modem. Og rigtigt det køre sku meget bedre ind det skod samsung. hehe. så nu surfer vi bare der ud af.:)))

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 18-07-03 18:44

Tak for svaret blow_me.