/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
johnny reimer og smølferne
Fra : mich47dk
Vist : 929 gange
220 point
Dato : 07-07-09 09:54

hej

er der nogle der har noget med johnny reimer og smølferne liggede
ønsker jeg gerne svar???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-07-09 10:28

Det har da enhver musikforretning

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 07-07-09 10:32
Kommentar
Fra : Line99

Dato : 07-07-09 10:34

,,,,,,,,, og hvis vi nu lige havde O.V.N her, så kunne han fortælle hvordan man downloadede det til computeren (har lært det en gang men kan ikke huske det mere hvordan man gør)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-07-09 10:42

Citat
og hvis vi nu lige havde O.V.N her, så kunne han fortælle hvordan man downloadede det til computeren (har lært det en gang men kan ikke huske det mere hvordan man gør)

Hvor svært kan det være?
http://www.google.dk/search?hl=da&q=youtube+downloader&meta=&aq=1&oq=youtube

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-07-09 10:46

NB: Benytter selv http://youtubedownload.altervista.org/ MEN husk kavaliteten på Youtube filer/film er IKKE så god som et stykke "købe" musik.
1. Downloadag musik-filmen fra YT
2. Convert to -> MPEG Audio Layer 3 (MP3)

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 07-07-09 10:55
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-07-09 11:25

YoutubeDownloader er en af metoderne til at hente Youtube film hjem på computeren, en anden og bedre er at bruge Firefox browseren og Video DownloadHelper pluginn:
http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/3006

fidusen er at hente den gode film kvalitet mp4 , den kan YoutubeDownloader ikke håndtere

jeg kan se at der er kommet en ny, den har jeg ikke prøvet endnu

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/11869

efter at have hente filmene, så kan de omdannes til et andet format:
http://www.kandu.dk/Tip19394.aspx

Det er så mit bedrag til videre behandling af Youtube film, i må selv finde dem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-07-09 11:28

CLAN det er dårlig værksteds humor at lægge et Google link ind, spørger kan sandsynligvis godt selv finde ud af at bruge en søgeside

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-07-09 12:00

o.v.n. Måske nok dårlig værkstedshumor... MEN! Mange (rigtig mange) kunne selv finde løsningen - derfor Google link... efterfulgt af en forklaring (hvilket du sikkert kan se)
Et andet aspekt, så anspore det vel folk til selv at lære lidt om at søge på nettet
Derfor ser jeg ikke din bemærkning omkring dette seriøs, men derimod som din personlige opfattelse af, hvad man bør og ikke bør
Jeg tror du vil opdage, at den nye også kan hente i MP4 format... uanset hvad... så henter Youtube Downloader i det SAMME format, som er udlagt på YT (YouTube)
Nu var det så ikke det spørgsmålet lød på, men derimod:
Citat
er der nogle der har noget med johnny reimer og smølferne liggede
ønsker jeg gerne svar???

Herved har vi så begge opført os useriøst over for spørgeren
Mit svar... NEJ! Jeg har ikke noget om Johnny Reimer og Smølferne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-07-09 12:04

Jeg har heller ikke noget med smølfer ked af at misbruge spørgsmålet

Kommentar
Fra : pilgrimmen

Dato : 07-07-09 12:15

Jeg har alt med Johnny Reimar og hans blå smølfevenner.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 07-07-09 13:16

Ja jeg har alle 5 stk LP med Johnny Reimer liggende.
Hvis du søger i ældre spørgsmål vil du finde mig.
De originale smølfemelodier kan ikke hentes på nettet. Den helt originale med Vater Abraham fra Holland kan heller ikke hentes fra nettet, men den kan hentes fra hylder med LP'er.

Send en mail til min private mail. Jeg kan nok hjælpe med smølferne på CD'er.

hawaii7

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-07-09 19:49
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-07-09 06:01

Hej klaudi det er ikke de rigtig smølfer med Johnny Reimer.

Vedkommende har da fået svar på sit spørgsmål, hvorfor bliver det så stående?

hawaii7

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-07-09 16:28

Citat
Hej klaudi det er ikke de rigtig smølfer med Johnny Reimer.

Nej det ved jeg godt men så kunne mich47dk da smølfe lidt til det