/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Overnatning på Fyn
Fra : MSSBJ
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 07-07-09 08:38

Hej

Vi vil gerne besøge Egeskov Slot her i ferien, og vil gerne overnatte i nærheden.

Hvor finder man lige et godt sted - enten en kro eller noget bed & breakfast ?

Og hvad kunne I anbefale at vi også besøgte, når vi er i nærheden ?

mvh
MSSBJ

Accepteret svar
Fra : Højris

Modtaget 110 point
Dato : 07-07-09 09:17

Jeg kan varmt anbefale MC-CAMPFYN der holder til på Rudmevej 3a
Der kan medbringes egne telte eller vælges et værelse efter ønske.
Så biler er også velkomne.
Og der er så ca. 20 min til egeskov slot.
Højris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-07-09 09:19

Selv om det ikke er liiige i nærheden, så er Odensen Zoo den flotteste i DK (sigers der)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-07-09 09:35

Eller tag op i "bjergene", til Svaninge bakker, med en pragtfuld udsigt,
helt til Als hvor jeg bor...

Der er mange kongelige kroer på vejen,
endnu flere på Fåborg Svendborg vejen, her kan Hvidkilde anbefales...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-07-09 09:42
Godkendelse af svar
Fra : MSSBJ

Dato : 09-07-09 14:48

Tak for svaret Højris.
mvh
MSSBJ

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 02-11-10 14:57

Det er jo lidt uden for sommeren, men Vindebyøre Camping kan varmt anbefales. Vi har kommet der i 12- 15 år.
www.vindebyoere.dk