/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
"Contact service" - Nokia 6300
Fra : Nokia6300
Vist : 401 gange
20 point
Dato : 07-07-09 00:36

Min mobiltelefon (Nokia 6300) viser "Contact service" på displayet. Den har ikke lidt overlast på nogen måde, den har aldrig været våd, og jeg har aldrig haft problemer med den før. Det ene øjeblik virker den, det næste er den gået ud og begynder at vise fejlmeldingen. Hvad foregår der? På forhånd tak. (Jeg havde oprindeligt skrevet et langt sprøgsmål, men da jeg så ville belønne et svar med 250 point blev hele spørgsmålet slettet)

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-07-09 05:07

Hvad der er galt, kan der jo skrives lange afhandlinger om, men jeg vil anbefale dig at klage hvor du har købt den.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 08-07-09 06:42

Jeg ville aflvere den der hvor jeg havde købt den.. Hvis den ikke er over garantiperioden. men ellers ville jeg nok opgive og kasere den :s men det er bare mig.
->Brommi

Kommentar
Fra : Crazy_ratata

Dato : 15-08-09 23:22

Contact service, er næsten altid software fejl så som:
IMEI fuckup
Eller PM fuckup, så som security, simlock area

Hvis jeg var dig ville jeg smide den forbi nærmeste unlocker og få ham til at lave en selftest på den, og kigge inf igennem