/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
IncrediMail link virker ikke
Fra : haeggelin
Vist : 503 gange
220 point
Dato : 12-04-03 02:48

Jeg kan pludselig ikke bruge link (absulute) til andre sider i den post jeg modtager, men hvis det er postlink kan jeg godt svare, har haft opera7 som brouser men efter 14 dage, og iexplore/windows havde lavet en opgradering havde jeg pludselig en masse problemer, fjernede opera men det har ikke løst alt, så er der en der kan hjælpe vil jeg gerne give 200 point, hilsen Jan Hæggelin

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 12-04-03 04:59

Prøv at tjekke reg. databasen for evt. "rester" der bare lægger og driller

Mvh. dr_scooter

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-04-03 16:23

Ellers prøv at geninstallere IncrediMail. Du skal ikke først afinstallere den nuværende version,
men blot geninstallere oven i denne.

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 14-05-03 14:17

Jeg kan desværre ikke bruge de svar som er kommet, for jeg har stadig problemet med nogle mail hvor link stadig ikke vil åbne, det er lidt irrerterende og skal skifte til andet mail program, så hvis der er nogle andre forslag hører jeg dem meget gerne. Hilsen haeggelin

Kommentar
Fra : sth77

Dato : 07-06-03 01:08

Hvis det er en sikkerhedsopdatering som windows har lavet, så undersøg om den evt. er sat til "høj sikkerhed" i internetindstillinger. Hvis det er tilfældet, er der nemlig en del adresser som ikke kan vises. Sæt den istedet til "mellem".

Hvis det ikke virker, så tjek om din browser efter win-opdatering er sat til ikke at modtage cookies - da dette kan have samme effekt som ovenstående.

Jeg har selv oplevet det samme (dog ikke med Incredimail) efter en windowsopdatering - bl.a. kunne jeg ikke komme ind på min netbank, men det var sikkerhedsindstillingerne der var ændret.

Skriv bare igen, hvis det ikke virker.

sth77