/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
recovery jpg
Fra : HenrikBo
Vist : 667 gange
100 point
Dato : 05-07-09 23:21

Hej på mit sdcard er der 30 billeder der pludseslig ikke vil vise sig, der er en ikon og filen imdeholder data men i browseret siger den at filen er beskadiget eller ødelagt - findes der en kur for dette - et program der kan reparere mit Sd card eller jgp filen ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-07-09 23:48

Du kan prøve om du kan redde dine billeder med dette program

http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/info.htm?language=1

og her er en dansk vejledning

http://www.soerennielsen.dk/guider/pcinspector/

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-07-09 23:49

Du kan forsøge med et program der kan hente slettede data, men om det dur på beskadigede filer ved jeg altså ikke.

Det hedder PCinspector og kan downloades her

http://www.snapfiles.com/get/smartrecovery.html

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 01:16

Citat
Hej på mit sdcard er der 30 billeder der pludseslig ikke vil vise sig, der er en ikon og filen imdeholder data men i browseret siger den at filen er beskadiget eller ødelagt - findes der en kur for dette - et program der kan reparere mit Sd card eller jgp filen ?

Citat
30 billeder der pludseslig ikke vil vise sig,

HVOR SVÆRT kan det være.

DE ER DELETET:

grundet hurtig udtagelse af STIK/ kort.

ELLER du selv har klikket på / OK DELETE / efter tranfer.
at du stadig kan SE? = C filerne, er at de stadig er til RÅDIGHED.
Indtil NEXT du genstarter

Prøv at se /C efter i dine TEMP foldere, eller lav en RECALL fra det sidste du gjorde
men du har sikkert genstertet X siden.

Ellers prøv O&O det garanterer jeg for kan hente ALLE filer tilbage,
'FORMATEREDE ELLER bare slettet.

MEN ER DET ET *sd* KORT, KAN DU FÅ PROBLENER, DA
normale regler for HARDDISKE og andet ikke rigtig? følger med__DER.
BAD SHIT__men ikke meget at gøre ved DET

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 01:20

MEN_
du har ALTID RESTER på din PC, og som sådan KAN DU HENTE DEM tilbage igen.

Men om KVALI er på toppen,/ ?

O&O kan klare det, selvom du formateret 10 X
http://www.oo-software.com/home/en/products/oodiskrecovery/index.html

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 07-07-09 06:21

KORT SVAR...... du kan ikke få dem tilbage... desvære

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 07-07-09 07:20

Hej og tak so far, de "er" jo på kortet altså hver fil, og de indeholder data, men den vil bare ikke vise dem. Men jeg prøver lige det I skriver og vender tilbage.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-07-09 07:45

Du skal i hvert tilfælde ikke give op, uden at have prøvet.

Jeg har haft heldt til at finde slettede billeder med det program jeg linkede til

Sig til hvis det ikke lykkedes med det program, for der findes flere andre