/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang fra klovn
Fra : Broderpivert
Vist : 2406 gange
50 point
Dato : 05-07-09 15:55

Nogle der ved hvad sangen hedder fra serien klovn hvor casper og frank er to klovne?? Der er ingen sang på!

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 05-07-09 16:07

Temasangen til "Klovn" hedder: Tati Frutti og er komponeret af Eric Gemsa og Bernard Rabaud. Det er gennem Musikforlaget Apollo, at Zentropa har fundet frem til nummeret, så du kan evt. forsøge at kontakte Musikforlaget Apollo. Vi kan desværre ikke hjælpe dig på andre måder end at henvise dig til dem. Held og lykke

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 05-07-09 16:10

Iøvrigt taget herfra.

http://www.kandu.dk/spg95240.aspx

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-07-09 16:18

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 56
- Annullerede 41
- Slettede 0
Ialt 98

----------------------------------------

- må vi snart få det nye kampprogram pivert?

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 05-07-09 16:29

Med 41 annullerede kan Broderpivert da ikke forvente at nogle normale mennesker gider svare på dine spørgsmål

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-07-09 16:33
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-07-09 16:34

Nåe ja, man er vel ik' helt normal

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 05-07-09 16:48

Hmm linket er til titel melodien.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-07-09 16:52

Nåe, troede det var tema/indledning du mente

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 05-07-09 16:58

Er det ikke dette du leder efter ?

Temasangen til "Klovn" hedder: Tati Frutti

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 05-07-09 16:59

nej, Der er en episode hvor de er 2 klovne og på et tidspunkt løber de væk og der spiller de en sang hvor der ikke er sang på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-09 17:02

Den melodi, som Broderpivert søger, er fra 23. afsnit af Klovn (Pepino & Pepito), men jeg kan ikke finde et sted, hvor afsnittet vises.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 05-07-09 17:39

jep det er lige præcis derfra det afsnit jeg søger

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 05-07-09 18:50

--------------------------------------------------------------------------------

Broderpivert en stor advarsel til dig, og tag dig kraftig iagt, her på kandu findes rådenskab af højeste klasse. " her er bare et tilfælde, med falskhed,"
brugt at lægge samme profil navn ind i den tidligere, oprettede,

Beviset på KANDU ,s RÅDENSKAB

Fra : vic2000 Vist : 15 gange
30 point
Dato : 05-07-09 17:37

--------------------------------------------------------------------------------

EFTER LIGNING AF DIN BRUGER PROFIL, SAMT RÅDENSKAB og

USANDHEDER, FLORERE OG SÅ ENDDA MED

KANDU TEMAET,s VELSIGNELSE og VENLIG HILSEN .

Jeg som startede med vic2ooo alias kjeld har aldrig nogen sinde, skrevet

nedstående kommentar, og har ikke fuldmagt fra temaet til at kunne

bruge Temaets, under skrift sætning, som nedstående kommentar,

Så TAG jer i agt KANDU BRUGER for den RÅDENSKAB SOM FLORERE

BAG KOLISSERNE, OG I VANDSKORPEN,

( Men håber så at det rigtige orginale kandu team griber ind, )

kommentar: vic2000

Dato : 05-07-09 13:04

--------------------------------------------------------------------------------
Vi vil uden tvivl kunne se disse to personer figurere rundt i andre profiler indtil de bliver godt trætte af det, derfor beder vi alle om at ignorere disse to personer, da de er meget nemme at kende på deres frembrusning.

Alle indlæg og profiler fra disse to personer vil blive slettet så snart de bliver opdaget.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Hvor gode gamle ”ven” Zonker blev også udelukket,og det syntet Ram2 at det var helt i orden

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 05-07-09 19:54

den skal jeg vist lige have igen? Hvad mener du?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-07-09 21:35

TOTALIDIOTEN ved det ikke selv. Nu er det perverse monster i gang med at ævle i alle tråde, men jeg satser og håber på, at Kandu teamet snart får deres glugger lukket op og ser hvad der sker og derefter smider det dumme svin ad helvde til. Hvor er den dog stinkende utålelig.