/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Til nullerbullerpigen
Fra : Krummen
Vist : 811 gange
500 point
Dato : 04-07-09 14:05

Hej Nullerbuller.

Sorry... fordi jeg går så meget uden for emnet i din tråd om tekst til et kort. Jeg håber du tilgiver mig Men jeg har svært ved ikke at lade en bemærkning falde, når 2 notoriske TOTALIDIOTER på een gang i samme tråd kører deres nonsensbavl af. Denne usympatiske izhy ved ikke at jeg kender ham, for så ville han øjeblikkelig klappe i og den anden vic2000 er for snotdum til overhovedet at fatte noget som helst.

Du skulle ha haft en buket blomster som undskyldning, men du må nøjes med den eneste "værdi" vi råder over her på Kandu....point. Så modtag hermed 500 point som undskyldning og plaster på såret.

De bedste sommerhilsener
Krummen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-07-09 14:06

Nååå hvor er du altså sød Krummen .
Det var der ikke mange der kunne finde på her.

Accepteret svar
Fra : nullerbullerpige

Modtaget 510 point
Dato : 04-07-09 14:06

Tak.
Det er helt i orden:

Har lige pået denne private besked fra vic2000:
hej kjeld her

kan du ikke gøre mig og mange andre den bjørne tjenste,

og bede Ans eller Mosebaek eller Molokyle - nordsted1 om at få blaklistet,

krummen,

for gør jeg det så bliver der revolution på kandu,
krummen blev blaklistet med Ram2 for kort tid siden på samme måde
som han føre sig frem pt,
men jeg ved det skal komme fra en som bruger kandu som dig,
tak på forhånd
kjeld

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 04-07-09 14:16

Hvis det ikke var fordi, han altid er så ubeskrivelig ubehagelig, ville jeg have medlidenhed med ham. Han er jo helt klart et uvidende, bittert menneske, der intet liv har udenfor kandu.
Men så megen galde, er nu svært at tage.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-07-09 14:16

hva fanden skal vi andre dog blandes ind i det for........man kan ikke engang undskylde hans opførsel med solstik... for han er fadme lige tåbelig på alle tider af døgnet

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 04-07-09 14:29

LOOOOL

Ja det kunne fjolset tænke sig, så havde han helt frit spil med alle hans stupide bemærkninger og hjernedøde råd, for ikke at glemme hans perverse opfordringer til at kontakte ham personligt. Jeg har idiotens nummer, men kunne ikke drømme om at ringe den totalidiot op...det skulle da lige være fordi jeg kedede mig og trængte til een på grineren Han vil sikkert kagle op om, at det nummer har jeg ikke og aldrig har givet mig, men ved at forspørge de rigtige steder i det sønderjyske - hvor han osse er berygtet for sin stupiditet finder man hurtigt nummeret. Som bevis kan jeg oplyse at de 3 sidste cifre er 200 LOOL

Hvor er det egentlig symptomatisk og ynkeligt at den slags småtkørende skvaldernosser bræger om hjælp hos andre, efter konstant at have dummet sig på nettet, men det er jo fordi de ikke kan klare en dyt selv.

Og det er ganske rigtigt at jeg under nicket Ram2 blev blacklistet af Kandu for 3 - 4 år siden. (det er ikke noget fjoget selv har fundet ud af... det er han for dum til - og der er ca. 2 brugere som ææææælsker at skrive dette, selv om jeg er bedøvende ligeglad og de 90 % af Kandu formentlig osse er det)

Det gjorde nu ingen forskel, idet man jo via en proxy kan komme på igen 10 sekunder efter. Så det har Kandu mere eller mindre opgivet, I øvrigt får jeg ikke nervesammenbrud over at blive blacklistet, hverken på hele Kandu eller af enkelte brugere. 90 % af brugerne på Kandu er søde og rare personer, men blandt de sidste 10 % er der altså en broget flok ligegyldigheder og nogle dumme svin, som bare skal have en på snudeskaftet, hvergang de stikker deres dumme usympatiske fjæs frem.

Tak for tilgivelsen..... Du blir ikke lykkeligere af 500 point - det ved jeg godt, men det er tanken som tæller....og du er forhåbentlig lykkelig i forvejen.

Pas på ikke at blive forbrændt

Krummen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-07-09 14:32

Krummen, nu låner jeg lige din tråd

Nullerbullerpige... prøv engang at se på denne

http://www.festabc.dk/frontpage.aspx?id=0&type=1&sc=10&dbid=cb3ada8c-bce8-4bdc-a48f-08b52237e161&t=128776451037530000

(skriver det her, da det ikke er sikkert du ser det, hvis jeg skriver det i din egen tråd efter du har lukket den)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-07-09 14:34

Du er velkommen Nordsted...Mine sko er ikke små

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-07-09 14:48

Citat
kan du ikke gøre mig og mange andre den bjørne tjenste
Bjørnetjeneste LOOOOL Idioten aner ikke hvad en bjørnetjeneste er Jøsses.......

Citat
for gør jeg det så bliver der revolution på kandu
Gu ved om han har syffilis i 3. stadium, for det er da topmålet af storhedsvanvid at tro, at han kan lave revolution andre steder end ved at vende en sten og rode lidt i jorden under den LOOOOL Den TOTALIDIOT

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-07-09 15:16

Citat
og bede Ans eller Mosebaek eller Molokyle - nordsted1 om at få blaklistet, krummen,

Det bliver ikke Mosebaek,der blacklister nogen.(Så skal jeg blive mere senil end nu).
Har altid syntes at det er en underlig måde at negligere folk på.En form for mobning.
Der er jo også tale og ytringsfrihed,her i landet. Vi lever jo ikke i Nord-Korea.
At involvere sig her på Kandu,kan jo godt gi`nogle "ridser i lakken".Men kan man ikke tåle mosten,kan man jo bare lade være at besvare.Og så lade vedkommende "more sig".
Eller i værste fald,lade Kandu passe sig selv,et par dage.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-07-09 15:27

Citat
Du er velkommen Nordsted...Mine sko er ikke små

Okay, så er de altså ikke krymet i varmen

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-07-09 16:14

Nej skoene er ikke

Kommentar
Fra : StineKreyser

Dato : 22-02-13 13:56

Hej allesammen.

Tjek lige denne side ud, der er en masse gode artikler om fester og andet godt:)

http://www.festen.dk/

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-02-13 15:09

En røst fra graven:
Citat
Dato : 04-07-09 14:05

Jeg savner nu Krummen/Dulcona.Med alle hans sprogblomster.Jeg har tit fået nogle gode grin.

Og jeg tror såmænd ikke,det var særlig slemt ment.Han har nok siddet og klukket,mens han skrev.

Nu har vu kun jagt kategorien,at more os over.

M.