/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Andre sikkerhedsprog.til vista
Fra : marcussen1
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 03-07-09 20:03

Udover de sikkerhedsprogrammer der er på en vistainstallation, hvad skal jeg så også have?
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-09 20:09

Det kommer an på hvad du mener med: "der allerede er på"
Der kan være en forudinstalleret antivrus, er der ikke det så skal du have en installeret, eller skiftet den ud som allerede er der, du kan læse om en gratis og god sikkerheds pakke til Vista, hos Malwarecheck: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=949
der er link til at hente de foreslåede sikkeheds programmer

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 03-07-09 22:43

Citat
Udover de sikkerhedsprogrammer der er på en vistainstallation, hvad skal jeg så også have?

INTET.

viskas er selv___udraderende og behøver ik hjælp til dt

normal logik for burhøner/ haner før slagt______
siger en BRANDMUR.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-09 23:51

Jeg bruger bare Vista's firewall og det gratis antivirus Avast.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 04-07-09 01:18

Nu benytter jeg Windows XP PRO, men programmerne findes også i Vista-versioner.

Antivirus: Avast!
Firewall: ZoneAlarm

...og så har jeg 'fyret' SpywareBlaster grundet for mange konflikter og bruger nu i stedet IOBIT Security 360

Livrem og seler; så derfor har jeg også SuperAntiSpyware installeret, samt IOBIT's Advanced SystemCare. Det er dog programmer som ikke 'kører hele tiden', men bliver brugt til en ugentlig grundig scanning.

Programmerne kan som nævnt findes på Malwarecheck.dk ...eller på: http://www.spywarefri.dk/
Hvis ikke du kender den sidstnævnte side? ..er den under alle omstændigheder et besøg værd

Ps.

Mht. til firewall's; Vistas egen eller en 3. part af slagsen så husk, at en firewall ikke mere værd end den bruger som administrerer den

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 04-07-09 07:27

Tak for svaret molokyle.