/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Booking-kalender for sommerhus
Fra : lemax
Vist : 17744 gange
200 point
Dato : 02-07-09 23:24

Hejsa.
Jeg leder efter et scribt for bookingkalender,- til min sommerhuswebside.Kalender man kan redigerer for ledige og optaget uger.Det må meget gerne være meget enkelt da jeg ikke er Einstein i dette felt Det må også meget gerne være gratis. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-07-09 23:48

Du vil gerne have kroner i kasse, for udlejning af dit skur, men det må ikke koste noget for pr,

hvor manger uger kan man låne skuret uden det koster noget,??

for så er vi derhenne hvor man siger bytte-bytte købmand

Kommentar
Fra : lemax

Dato : 03-07-09 07:45

Vic 2000 er blacklistet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-07-09 09:19

Fornuftigt.
Desværre nægter han at tage ved lære

Du har ikke et (uundværligt) tekstbehandlingsprogram i forvejen med kalender ? F.eks. MS Works, Office Outlook eller det gratis Open Office.

Jeg ved ikke hvad Du mener med et "script" da det normalt er en programmeret kommando, men der er en gratis kalender her med planlægning, alarm m.v.
http://www.webattack.com/get/Rainlendar.html

Kommentar
Fra : izhi

Dato : 03-07-09 17:10

Et eller andet sted har han vel ret.

Kommentar
Fra : lemax

Dato : 05-07-09 09:21

hej igen.
Ja, jeg har en alm oversigtskalender på mit outlook men det er ,at lejer kan se ugerne med pris og om ugen er til leje og jeg kan redigerer denne med optaget/ledig/ pris.
Se lejer exempel på bookingkalender : www.sommerferie.nu
på forhånd tak

Kommentar
Fra : lham

Dato : 05-07-09 15:25

lemax
når du nu alligevel nyder sommerlandet ? så stik hovedet indenfor hos et par mindre udlejningsbureauer og hør hvad de bruger af programel-måske er det slet ikke så dyrt

Kommentar
Fra : lham