/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Microsoft konfigurerer office
Fra : Traffic
Vist : 3609 gange
500 point
Dato : 02-07-09 21:28

Microsoft konfigurerer office 2007 hver gang jeg anvender et af programmerne !!

Virker som om den gennemfører en del af installationen hver eneste gang et af programmerne anvendes.

Der spørges ikke til CD'en !!!

Nazgul !!

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 02-07-09 21:32

Kører iøvrigt Vista !

Nazgul

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 03-07-09 08:07

Hvad mener du med at konfigurerer programmet hver gang?
Når et programer installeret starter det normalt op på samme måde hver gang.
Kan det være nye opdateringer som er kommet via nettet til officepakken?
Jeg har fået opdateringer til word 2008 to gang i løbet af 1 måned. Disse kommer automatisk når jeg er logget på nettet.

Har aldrig hørt det andet.

hawaii7

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 03-07-09 08:20

Hver gang jeg åbner et af office programmerne, f.eks. Outlook, får jeg en beskedboks med følgende:
Windows konfigurere Microsoft Office Enterprise 2007.

Og ja, jeg tror det kom efter de sidste opdateringer til MO 2007.

Nazgul

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 03-07-09 08:22

Stavefejlen i konfigurerer kan I vel leve med.

Og var det bare det at beskeden fremkom kunne jeg nok overleve det, MEN...
Den starter rent faktisk en konfiguration hver gang, med tilhørende procentbjælke og ventetid

Nazgul

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-07-09 09:06

Det er ikke unormalt, det har Office og Word også gjort i tidligere versioner, men den må ikke gøre der hver gang.

Geninstaller Office !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-09 11:33

Du kan jo evt. prøve at hente hjælp hos denne 'ekspert':

http://peter.mpbrun.dk/20061202/2007-microsoft-office-system-gratis-i-60-dage/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-07-09 11:44

Hver gang du bruger en ny funktion i et af programmerne, så skal programmet konfigureres. I tidligere funktioner så bad den om en CD, men 2007 opdaterer via nettet. Hvis den opdaterer hver gang uden du bruger en ny funktion, så er der noget galt med programmet. Prøv at slette officepakken og så læse den ind igen. Huskt genstarte efter du har slettet.