/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Dopede cykelryttere
Fra : PeterTheisen
Vist : 727 gange
20 point
Dato : 02-07-09 21:21

Tror I, at alle cykelryttere er dopede?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-07-09 21:22

Ja

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 02-07-09 21:24

Citat
Tror I, at alle cykelryttere er dopede?

Tror I, at alle politikere er dopede?

Det er mindst et ligeså vigtigt spørgsmål.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 02-07-09 21:31

Fandme ja...

De fleste lige til stregen...hvor det ikke kan spores, og de få andre, som ikke er så få, da bare giver den gas

alle profesionelle idrætsudøvere er dopet i eteller andet grad

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-07-09 21:32

De er simpel hen så stive, og skel øjet, så de nogen gange ikke kan holde

ved styret,

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 02-07-09 21:37

Nej, selvføgelig er de ikke det. Der er kun nogle få idioter tilbage. der ikke ved at det er en sejr bare at blive udtaget til Touren, men vil vinde for enhver pris

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-07-09 21:46

Sindsygt spørgsmål

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 02-07-09 21:53

Alle er dopede, lige fra Chefen, holdleder, sponsorene, lægerne, cykkelrytterne....
Jeg kan ikke køre 500 meter op af en bakke uden at holde pause mindst 3 gange.
Tour rytterne skal køre 4000.km på 3 uger.... Så.....?

Og man kan spørge sig selv hvorfor doping sagerne dukke op, lige op til Touren...

Så hvorfor ikke lave en doping Tour og den vi har i dag og lad folk vælge hvad de vil se??

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-07-09 21:58

Til pia

Jeg vil næsten vædde med dig, en kande mygge pis, som er vanskelig at

få fat i øjeblikket, på grund af hedebølge, at peter kommer med et

spørgsmål: som går på hvor mange af de danske politikere er doppet,??

tør du sætte noget imod det,

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-07-09 22:51

Citat
Tror I, at alle cykelryttere er dopede?

Ved det ikke.Men tror tilskuerne er det.
Jeg skal ihverttifællefald ha`en ordentlig ski`på,for at jeg gider se cykelløb,i bare ti minutter.
Det er da noget af det mest bedøvende ligegyldige "sport",man kan forestille sig.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 02-07-09 23:58

Doping er kun forbudt fordi dommerne vil have det hele selv!!!

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 20 point
Dato : 03-07-09 00:11

Jeg tror man er uskyldig indtil det modsatte er bevist.
Omvendt virker det ikke som om cykelsporten går så meget op i at checke at cykelrytterne er "rene".

Men spørgsmålet er måske om der er noget at gøre ved det. Om vi blot skal lade alle sportsfolk dope sig alt det de vil. Den største ulempe ved det er nok at doping er ret usundt så der vil sandsynligvis dø endnu flere sportsfolk, hvis man gav doping fri.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-09 01:33

200 km. asfalt ...er ? ......200 km. asfalt !!!

</GAMMEL PEDAL-ATLET fra 'ABC'>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-09 01:36

ABC = http://www.abc-cykling.dk/

AMA'R

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-09 01:44

MIN personlige (cykel-race) ..mening er;

Når JEG betragter en 200 Km. udfordring på 2 hjul ..på asfalt?
...så er jeg fuldkommen ligeglad med; hvad 'de andre' har "ta'et" ....bare JEG vinder

..og så GLÆDER jeg mig helt enormt meget til Tour'en (..igen) i-år

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 03-07-09 07:12

Tak for svaret BertelBrander.