/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Kunststopning
Fra : mikkel1977
Vist : 7588 gange
80 point
Dato : 02-07-09 10:37

Hejsa,

Jeg har en meget dyr habitjakke, som desværre har fået en lille flænge i ærmet. DEsuden har jeg en anden, som ligeledes har erhvervet sig et lille hul.

Dette vil jeg gerne have kunststoppet, og det er mindre væsentligt, om det er en bekostelig affære. Er der nogen som kender til en som udfører kunststopning? Det behøves ikke nødvendigvis at være i Danmark, men det er naturligvis at foretrække. Har prøvet google mv. uden held.

Hjælp! :)

Mvh. Mikkel

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-07-09 10:52

Hej her er et skrædderi i Århus som laver kunststopning

Galla Skræderi/Kunststopning
Tags: Galla Skræderi/Kunststopning, Tailors, Århus

Strandparken 36, st.th
8000 Århus
Phone: +45 86 12 59 59

Kommentar
Fra : mikkel1977

Dato : 02-07-09 10:54

Har lige ringet, skrædderiet eksisterer desværre ikke længere :(

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-07-09 11:06

Det var da ærgerligt jeg prøver at søge igen

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-07-09 11:12

Her er en lang liste over systuer o.lign der tilbyder reparation af tøj. Hvis du ikke har heldet med dig der, kan du prøve at spørge renserier. Jeg ved, at de tidligere har henvist til systuer

http://www.reparationsguiden.dk/vis.php?kat=13

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-07-09 12:01

Ring til en af Håndarbejde skolerne,

mange af dem er meget intresseret i, e,v.T og få en sådan opgave,

som din. til f.eks en afslutnings projekt for eksamen,

Der er f,eks Kolding kunst og håndværker skole, de er knald dygtige, og sætter en ære i så du bliver glad for dine jakker igen,

mvh
kjeld

Kommentar
Fra : mikkel1977

Dato : 02-07-09 12:36

Tak til jer begge, jeg vil prøve jeres råd af