/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Hvor skal jeg søge?
Fra : Thisen1995
Vist : 670 gange
20 point
Dato : 01-07-09 15:36

Hej, jeg er en dreng på næsten 14 år. Jeg har et arbejde, men kunne godt tænke mig noget andet. ( Jeg deler reklamer ud, for Danbolig) Nu kommer mit spørgsmål så.... Hvor skal man søge efter et nyt fritidsjob ( Hvor man sådan set får svar ) Jeg kan godt lide at gå med hunde, da jeg selv har en....

Håber i kán hjælpe mig....

MVH.

Thisen1995

Kommentar
Fra : mikkelberg

Dato : 01-07-09 15:58

Bliv hundelufter,- der aer mange der vil betale for at få hunden luftet

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 16:23

sæt en annoce op på opslagstavlen i den lokale brugs eller købmand,

med dit telefon nr, ""jeg har hænderne der mangler noget at lave""

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 16:31

jeg kunne godt bruge sådan en gut som dig i en uge, til at køre plænetraktoren og slå græs,
bla, fordi jeg synnes ved at du selv tager eget tiltag til at finde arbejde,
det skal du have et skuller klap for. godt gået,

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-07-09 18:13

Nej, hjælp ikke vic2000......

Så får han bare mere tid her på Kandu

Kommentar
Fra : me67

Dato : 01-07-09 21:00

Citat
skuller klap
Sprogspasser - lær dog at stave.

Total grineren.

Måske skulle du bare gå 1. klasse om igen.