/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hyundai Galloper Exceeder
Fra : Nozone9000
Vist : 420 gange
40 point
Dato : 30-06-09 22:26

Hej alle

Står og skal bruge en tank til en årgang 98' men kan ikke finde en brugt nogle steder andet end at det er årgangene efter. Er der nogen bilkyndige der ved om tanken fra årgangene 99-01 kan overflyttes til en 98'er uden de store armbevægelser??

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 30-06-09 22:41

spørg på autoophugget. de ved det helt sikkert. eller kig på reservedelsnummeret. hvis ikke det er det samme, duer den ikke.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-07-09 19:02

Citat
Hyundai Galloper Exceeder

......... hvad er det,... altså Exceeder,..er det 'noget' der er importeret, ?
har du stavet 'det' korrekt, ?

der står kun 3 stk. Hyundai Galloper til salg ingen af den har navnet 'Exceeder' tilføjet,
så det bliver nok svært med noget,.. 'brugt'
ikke engang i Tyskland ser det ud til at findes,..