/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Leje af scooter
Fra : Nulle81
Vist : 1961 gange
100 point
Dato : 30-06-09 22:21

Er der nogen der kender et sted, hvor man kan leje en scooter i længere tid?

Eller finde en meger billig?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 22:33

kan du ikke bruge, en cykel med sejl på istedet,`??

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 30-06-09 22:55

Citat
Eller finde en meger billig?

Du kan helt sikkert finde en brugt

kik f.eks på www.dba.dk www.papkassen.dk www.guloggratis.dk www.brugt.dk osv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-06-09 22:58

Dit spørgsmål har også været stillet her

http://www.mcinternet.dk/asp/debat/debat.asp?mode=1&msgID=350508

og der ser det ikke ud til at det ikke er nemt at finde et sted at leje, men meget bedre at købe brugt, da du udover lejeafgiften også skal betale forsikringer

Kommentar
Fra : Nulle81

Dato : 30-06-09 23:11

Jeg har bare ingen forstand på hvad man skal se efter.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-09 23:46

Prisen....

Det er jo åbenbart den der er afgørende for dig....

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-07-09 09:35

Citat
kan du ikke bruge, en cykel med sejl på istedet
TOTALIDIOTEN fører sig atter frem med sine kloge svar

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-07-09 09:58

Lejeaftaler med køretøjer i DK indeholder som regel fuld kasko, og da forsikringen i forvejen er høj grundet aldersgruppen der kører scootere vil det rykke lejeprisen yderligere op.

Jeg tvivler på at man vil gøre som hos nogle selskaber i udlandet, nemlig at differientere efter kundens valg. Når jeg flere gange har lejet bil i Irland kan jeg vælge en "let" forsikring der dækker egenrisikoen ved mindre skader. Denne koster ca. 100 € og er inkluderet, vil man slippe for at betale bilen ved totalskade koster det 300 € ekstra.
Apropos unge sætter mange selskaber grænsen ved 25 år.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-07-09 10:46

Bruger Irland ikke £ ? LuffeA

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-07-09 10:54

Næj, det var vist i 2001 de overgik til €
Og deres egen £ havde de faktisk kun haft i 20-25 år da de helt op til den tid havde fælles valuta med UK.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-07-09 11:04

Ok - tak

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-07-09 11:09

Køb en ny http://www.thansen.dk/products.asp?c=2919340791&n=-2076554181 og sælg den igen når du er færdig med at bruge den.
Du vil nemt komme af med tilsvarende beløb ved leje gennem længere tid.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-07-09 15:10

Citat
fører sig atter frem med sine kloge svar

krummen det hedder gode ideer,

vedkommende her der får gode ideer, krummen. skulle sætte røven, op

på skulderen af dig, med angsigt rettet bag ud, trykke dig, på næsen

så du åbner kæften endnu mere end tilfældet er pt. for så vil mundvigerne

være så udspilet at der ikke skal meget vind til forand dig, før du ville

rende stærkt baglæns, måske en billig form for transport middel

for spørgeren,

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-07-09 15:15

Og i Dit tlfælde ville der være gennemtræk op igennem kraniet, vic2000........

Godkendelse af svar
Fra : Nulle81

Dato : 31-07-09 22:26

Tak for svaret Nordsted1.