/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
er min ansøgning iorden
Fra : lleb
Vist : 634 gange
100 point
Dato : 30-06-09 17:27

er der nogen som har nogle råd ver min ansøgning

Jeg henvender mig til jer, da jeg ønsker at søge ind til politiet.
Årsagen til, at jeg netop søger ind til politiet er, at jeg gerne vil være med til at gøre en forskel i samfundet. Og være med til at gøre Danmark til et sikker sted at være, så borgerne føler sig trygge. Siden jeg var lille, har jeg villet arbejde inden for politiet, da jeg finder det meget spændende og udfordrende. Det at der sker noget, og at arbejdet er meget alsidigt, gør at jeg netop mener at det er noget for mig.

Jeg har gennem min værnepligt i beredskabsstyrelsen udviklet en stærk psyke, og har ingen problemer med at bevare overblikket i pressede situationer. Her har jeg lært at tale med alle slags mennesker, og arbejde med folk jeg ikke kendte. Det har gjort at jeg er blevet meget god til at samarbejde med kollegaer og lytte til dem, selvom jeg ikke altid var enig. Jeg er god til at lytte og tage imod råd fra kollegaer, og har et utroligt lavt temperament.
Som brandmand er det vigtigt, at man er god til at håndtere overraskelser og tænke hurtigt i uforudsete situationer. Og der hvilede et stort ansvar på vores skuldre, når vi rykkede ud var vi 100 procent professionelle og folk regnede med os. Det gjorde også at jeg blev meget moden og ansvarsbevidst.
Jeg er i god fysisk form, og har dyrket kickboxing og fitness siden 2001.

Jeg er en frisk ung udadvendt mand på 21 år, oprindeligt stammer jeg fra bosnien, men kom til Danmark i 1989.
Til daglig køre jeg som service chauffør for xxx, og i weekenderne arbejder jeg i xxx. I fritiden er jeg sammen med familien og vennerne. Der udover dyrker jeg kickboxing 2 gange i ugen, og bruger noget tid i motionscenteret hvor jeg bl.a. løber og cykler. Jeg interesserer mig også en del for politik, og følger derfor også med i hvad der sker på Christiansborg.

Mine motiver for at søge. Søg på nettet

Kommentar
Fra : humleglad

Dato : 30-06-09 17:41

Du skal som udgangspunkt opfylde følgende i din ansøgning:

Personlige data som navn, bopæl, telefonnummer, CPR, statsborgerskab og oplysninger om eventuel samlever og børn
Sprogkundskaber
Kørekort til personbil
Fritidsinteresser
Andre kvalifikationer
IT-færdigheder
Eventuelle oplysninger om session/Forsvarets Dag og værnepligtsforhold

Desuden skal du vedlægge følgende:

Bilagsliste
Dataliste

Samtykkeerklæring
Egne helbredsoplysninger
Samt eventuelt:
Synsskema
Rygskema
Luftvejsskema

Du vil kort tid efter modtage en bekræftelse på, at vi har modtaget din ansøgning.

Se mere på: www.blivpolitibetjent.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-09 17:47

Citat
oprindeligt stammer jeg fra bosnien, men kom til Danmark i 1989.

Er du så blevet dansk statsborger ??????

Ellers kan du godt opgive på forhånd.....

Kommentar
Fra : lleb

Dato : 30-06-09 19:15

jo jeg er dansk statsborger..

det med personlige data kommer selvfølgelig også på.

sprogkundskber havde jeg lige glemt at skrive om. det med kørekortet tilføjer jeg lige.

fretidsinteresser har jeg skrvet synes jeg. eller er det ikke fint nok.

Andre kvalifikationer, hvad kunne man skrive der, hvad menes der lige med det.

samtykkeerklæring ---- hmm hvad er det så lige
Egne helbredsoplysninger . jamen jeg fejler jo ikke noget, skal jeg bare skrive det

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-06-09 19:32

Citat
Der udover dyrker jeg kickboxing 2 gange i ugen, og bruger noget tid i motionscenteret hvor jeg bl.a. løber og cykler.

Det skal ikke stå der 2 gange.

Kommentar
Fra : lleb

Dato : 30-06-09 19:53

nej det er også fjernet, dum fejl.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 30-06-09 19:58

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
jo jeg er dansk statsborger..

det med personlige data kommer selvfølgelig også på.

sprogkundskber havde jeg lige glemt at skrive om. det med kørekortet tilføjer jeg lige.

fretidsinteresser har jeg skrvet synes jeg. eller er det ikke fint nok.

Andre kvalifikationer, hvad kunne man skrive der, hvad menes der lige med det.

samtykkeerklæring ---- hmm hvad er det så lige
Egne helbredsoplysninger . jamen jeg fejler jo ikke noget, skal jeg bare skrive det

Her skriver du alså ikke godt

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 20:35

Lider du af magtsyge symdromet, som 99,9999% gør der søger ind til

politiet, så er det måske en vej for dig og gå via dem. ??

Hvis nej, så er det ikke den vej du skal søge din sucses her i DK,

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-06-09 23:33

Altså vic2000

Alle unge danskere uanset herkomst kan med den rette baggrund blive politibetjente. Og det er en fordel af de taler andre sprog, så kan de forstå de kriminelle som har anden etnisk baggrund.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 23:37

Citat
Her skriver du alså ikke godt

Det kan godt være han ikke skriver godt efter dit hoved pt,

Men han kan sq sagtens stå mål med de individer der har siddet på deres flade røv, igennem 19 år hos politiet, for de kan så heller ikke

skrive godt efter din vurdering, for da skal man have udvidet advokat

eksamen for at forstå, hvad de vil hævde sig med, de er og bliver et

magtsymbol, hvor 98% af alle betjente kunne erstattes af hjemmeværnet

Du skulle hellere søge ind og blive Falck Redder, eller Brandmand,

det vil du befinde dig meget bedre med, så søg du den vej istedet for,

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-07-09 02:33

Luk røven TOTALIDIOT Dette ved du heller ikke noget om

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-07-09 02:35

Og glem alt om evt. at læse videre vic2000 landsbytosse, for du kan ikke stave til SU

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-07-09 02:38

Det er 99,99999999999999999999999999999999999999999999999999999 % sikkert TOTALIDIOT

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 08:42

Citat
Altså vic2000
Alle unge danskere uanset herkomst kan med den rette baggrund blive politibetjente.

ja-ja grannero1; det siger jeg heller ikke, men at de magtsyge individer

som allerede er der, de skulle nok på skolebænk, og lære, at der findes

andre slags mennesker, også fra andre lande, end lige dem selv, og at fordi man er politibetjent,

så skal alle andre være under dania, for vi har et blik skilt i lommen,

som fortæller at det er os som har det afgørende ord, og det er vores ord

der bliver taget hensyn til, grannero1 hvor meget har du selv haft med

politiet at gøre i din tid , vel ikke andet, end det du har læst dig til, og kun

forstået, det som var fejl frit skrevet, og alt andet hverken vil eller kan du

forstå,
Citat
Og det er en fordel af de taler andre sprog, så kan de forstå de kriminelle som har anden etnisk baggrund.

Grannero1 det her citat fortælle meget klart, du er lytteren efter en lille speciel en gruppe, men grannero1 der er mange andre grupper som nok
er mere vigtigt og tage fat på, men ikke giver den opmærksomhed
de magtsyge higer efter,

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-07-09 10:26

Som landsbytosse på fuldtid må Du have et anstrengt forhold til ordensmagten, vic2000

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-07-09 12:44

Jeg tror Vic2000 er erklæret "hjernedød" for flere år siden

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 01-07-09 12:45

Den lille knap nede til højre

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 13:06

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Som landsbytosse på fuldtid må Du have et anstrengt forhold til ordensmagten,

Det strider virkelig mod min natur, nu tænker jeg ikke på mig selv, men
andre, hvor de sorte satanner har været indvoldveret, og ved at disse, bliver
taget i deres svindel fortagende, samt hurtigt bliver trængt op i en krog og kan slippe fri på grund af deres blik skilt i lommen, så bider jeg, og gør opmærksom på. at de er ikke det reelle forbillede som ellers de burde være,
på grund af deres magtpoower, som bliver være og være for hver dag der går, jeg selv har haft meget og gøre med disse, på grund af firmaet,
over en periode på 4 år, har jeg første gang tilgode, hvor man kan sige,
ok der opførte de sig normalt, som de skulle gøre,
og samme kan jeg nævne mange andre. som har oplevet det samme.
vi snakker overhovedet ikke om noget kriminelt, eller ligende, men ganske
almindelige sager, hvor der står at det skal de møjhunde være indvolveret i
luffea de har været på kursus, på Sardinien, eller Napoli lokal politi skole,
og dansker har ord for ude i den store verden, er der noget de kan bruge
til egen fordel, så er de meget lær nemme, også når det gælder maffia
metoder, luffea luk glukkerne op så ser du selv uden for din egen gade dør hvad der foregår, for det er på landsplan vi snakker, eller vil du ikke,
dem er der jo også nogen af,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 13:24

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Den lille knap nede til højre

freida den taktik ligger langt fra disse personers termologi, som gerne

vil i dialog med hulrøvede dansker, men ikke bag en lukket jern tæppe,

for det har de prøvet freida, men har god grund til at sige det samme

som tyskerne gør om dig freida, dumme dæne -- dumme dæne

og det er nok rigtigt freida, også selv om du spiser spansk tomat sovse, med kirsebær saft til, som du ikke kender opskriften på og lave,

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-07-09 14:38

Bosniere hører altså ikke til de "sorte sataner" der hader danskere og dækker deres kvinder til.
Folk fra det tidligere østeuropa er faktisk gode arbejdere, minus selvklart dem der presser lønninger og dem der laver hjemmerøverier.

Vi har her at gøre med en ung mand der har levet 20 år i DK og ikke er blevet præget af krigens rædsler, selv om han måske stadig har familie dernede.
Og hvis et par af Dine resterende hjerneceller kan huske et par glimt af historiens forløb regnedes Jugoslavien ikke for at være en del af jerntæppet.

Kan Du ikke bare skrive Dine latterlige indlæg på sedler i de butikker Du IKKE har fået forbud mod at betræde.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-07-09 17:31

fjerner fluen

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 18:45

Citat
Folk fra det tidligere østeuropa er faktisk gode arbejdere

ja luffea, endda super dygtige, også når det gælder håndværkere,

der er brådne kar overalt, men har du først en inden for række vidde, som er ok, og vedkommende har tillid til dig, så i løbet af et halv døgn, så kan og har skaffet tilsvarende 20, og de er så på højde med nr.1, har selv
haft 8 af slagsen, over en fire åri periode, knipser du med fingerne så kommer de igen, og hvorfor, fordi man behandler dem godt,
luffea der var ingen jerntæppe,
men hvor mange gange har du været i jugo land inden murens fald , ??
ingen vel, ?? hvor mange gange ialt har du været i jugo land incl efter murens fald,

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-07-09 20:27

Vic 2000

Jeg gider ikke diskutere om mit kendskab til politiet, jeg er i familie med et par stykker af dem, og det er fandme ordentlige mennesker. Du skal ikke komme her og sige noget andet.

Bare fordi du har dårlig erfaringer med ordensmagten, betyder jo ikke at politiet består at lutter dårlige individer. Det betyder måske netop at du skulle have holdt din sti ren. Så havde du ikke dårlige erfaringer med dem.