/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Facade figur
Fra : Gasmanden2
Vist : 751 gange
500 point
Dato : 30-06-09 14:36

Er der nogen herinde, dev ved hvor Jeg kan skaffe "pynt" til facaden til et hs der gerne skulle restureres til næste år.
Her snakker vi: figure af mennesker som I ser på gl. bygninger feks. i KBH.
Pynt ( Jeg aner ikke hvad det hedder rigtigt) rundt om vinduerne og langs tagrenden m.m

I ved sikkert hvad det er Jeg mener.

Gasmanden2

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 14:47

Hvor bor du hen af i landet, for jeg har et par steder som har disse til dek.

kjeld

Kommentar
Fra : Gasmanden2

Dato : 30-06-09 14:50

Citat
for jeg har et par steder som har disse til dek.

Hvad mener du ??? til dek. ????

Gasmanden2

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-09 14:53

Gasmanden2.....

Du er desværre nødt til at investere i en ordbog hvis du skal føre en samtale med Vic2000

Indtil videre er det IKKE lykkedes nogen Kandubrugere at fatte sproget.....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-06-09 14:58

Det er jo ikke sådan noget man bare kan købe og klistre på et hus de relieffer med mennesker o.s.v....det er jo håndværk udført af billedhuggere

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 30-06-09 15:01

Er det sådan noget du tænker på.....

http://www.danskmarmor.dk/shop/relieffer-210c1.html
Kig lidt rundt på siderne - der er mange muligheder....

Kommentar
Fra : Gasmanden2

Dato : 30-06-09 15:03

Hej Dova

Måske.....

Men der må da for pokker være nogle der sælger dem " fra støbeform"

SÅ mange kunstnere er der vist ikke til at dække behovet for dette.

Se feks. Polen, rusland og andre Østlande, de har MASSER af disse på deres bygninger.

Gasmanden2

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 15:11

hej gas og vand mester.

jeg mente Dekorationsmaterialer, til huse og baldakiner og udsmykninger, mm.

kjeld

Kommentar
Fra : Gasmanden2

Dato : 30-06-09 15:14

Hej vic2000

I så fald bor Jeg i Roskilde !

Gasmanden2

Kommentar
Fra : Gasmanden2

Dato : 30-06-09 15:25

Hej Refi

Tæt på, men figurene er ikke det Jeg mener. Jeg leder efter næste menneske store figure.
Kanter og afslutninger på den foreslået side, ser spændende ud, dem vil Jeg kikke nærmere på.

Gasmande2

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 15:29

ok

Nu bor jeg jo ikke ret langt fra den dansk / tyske grænse, det er der de er

billigst , men der er også en oppe i nord jylland som gør noget i det, men han skal have en hvid bondegård for en lille figur

jeg selv har nogle få forme tilbage,

hvis nu jeg lægger min tlf, nr og mail adr, så kunne du lige give et kald. for så vil jeg gerne hjælpe dig, for det er også min interresse.
du kan lige sige ja. så gør jeg det.

kjeld

Kommentar
Fra : Gasmanden2

Dato : 30-06-09 15:34

vic2000

Hvad men nogle billeder, så vi er sikker på at det du "har" er det Jeg skal bruge ??

Gasmanden2

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-06-09 15:34

Og vic2000 bor i en kondommeret rønne i udkanten af Sønder Bøvelse Overdrev med en usteriliseret kat og en enkelt kogeplade.

Hvad med "do-it-your-self"
http://www.stuccoitaliano.dk/sitemap.html

Kommentar
Fra : Gasmanden2

Dato : 30-06-09 15:50

Hej LuffeA

Når Jeg følger dit link, finder Jeg kun væg-overflade-matrialer, altså puds.

Jeg kan ikke se der er nogle figure derinde.

Gasmanden2

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-06-09 16:03

Næh, det var også blot ment som inspiration til gesimser o.l.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 16:16

Citat
Det er jo ikke sådan noget man bare kan købe og klistre på et hus de relieffer med mennesker o.s.v....det er jo håndværk udført af billedhuggere

og hvorfor er det ikke det dova, ??

Der er dem som har så meget af det, ja gud døme sælger af det,

og dova ved du hvad dova så er der nogen hvor hænderne ikke sidder som

luffer på en Sløve, ( for de vænder ud af) og så oven i købet kan tænke

selv,
kjeld

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 16:27

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Er det sådan noget du tænker på.....

http://www.danskmarmor.dk/shop/relieffer-210c1.html
Kig lidt rundt på siderne - der er mange muligheder

Refi han tror stadig vi leger med dukke huse,

Refi det er menneske boliger vi her snakke om. og en figur på minimum 1½ meter høj, refi du er bag ud,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 16:34

Citat
Hej LuffeA

Når Jeg følger dit link, finder Jeg kun væg-overflade-matrialer, altså puds.

Jeg kan ikke se der er nogle figure derinde.

luffea han laver bare en selvhenter for og se om du er vågen, for han er snedig, som en luffe kan være, du kender godt dem på en søløve

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-06-09 17:20

Hvad med en gipsafstøbning af konen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-09 17:25

Du bliver sgu da dummere og dummere at høre på

men vis nu hvad du du´r til og skaf det der bruges - du er jo experten

PS: Gasmanden2....

Jeg vil IKKE råde dig til hverken at udlevere tlf.nummer eller mailadresse til psykopaten.....

Så hop endelig ikke på den limpind....

Og "lille Vic" - læg dog nogle billeder op så vi kan se hvad du har at gøre med

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 18:38

PS: Gasmanden2....

Jeg vil IKKE råde dig til hverken at udlevere tlf.nummer eller mailadresse til psykopaten.....

Så hop endelig ikke på den limpind....
nu igen skal a briller pusses refi. aaaa gas mand kan rolig gå den anden vej, som kjeld tilbyder,

Og "lille Vic" - læg dog nogle billeder op så vi kan se hvad du har at gøre med,
du ved godt kjeld ikke bruger blå blik eller link, som han har skrevet mange gange, og ej heller her Refi for så stjæles der jo med arme og ben
+++ mmmm det her er jo en sobærsivo forum ik refi, jeg ved på forhånd refi du og dine dobbiletter har ikke godt af og få reel viden,
men fjæs to fjæs system sær gut for mig,
du skulle prøve og arbejde med så store efterligninger, af menneske kroppe, men du må love mig refi, ikke bore nogen huller op, for så kan det, godt gå hen og blive farligt, for nogen svage sjæle, men ellers er det bare hyl refi
kjeld

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-09 18:45

Med andre ord....

"Platuglen" slår til igen

Du har INTET at ha´ det i.....

Du må være en drøm for et Psyk.lab. at få fat i Der er til mindst 3 doktorafhandlinger

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 30-06-09 20:03

vic2000

det er vel ikke sådan at du har pædo tildenser lille vic2000, en person med dine personila i dit område søges ret kraftigt.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 30-06-09 20:04

Gasmanden2

Prøv at kontakte www.lahema.dk de kan muligvis hjælpe dig videre.

per

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 20:06

Citat
Med andre ord....

"Platuglen" slår til igen
AAaa refi den her gang da var det vic2000

du må undskylde hvis der går for lang tid imellem jeg svare dig her, refi

jeg skal jo også passe min egen lille sidegade butik, med svar,

kjeld alias vic2000, har du snakket med vic2000 storbror i dag vicc2000.?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 01-07-09 12:14

har du fået far i nogle figurer, og gesimser

du kan bruge ud fra de blå link, som der er disket op med,

for ellers ikke langt fra hvor du bor, kan du se en hel del, i virkelig hed.

sagar også i rigtig stentøj,

kjeld,

Kommentar
Fra : Gasmanden2

Dato : 01-07-09 12:37

Vic2000

Hvor kan Jeg se disse?

Og nej, der har været mange gode forslag, og mange fine kanter og afslutninger, men det er især figurene Jeg er intreseret i.

Godkendelse af svar
Fra : Gasmanden2

Dato : 03-08-09 15:31

Tak for svaret refi.