/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Moms på guld i barrer...?
Fra : gladston
Vist : 2700 gange
200 point
Dato : 30-06-09 08:37

Hvordan er momsreglerne ved køb af guld i mønter og små guldbarrer?

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 210 point
Dato : 30-06-09 08:52

Du kan læse reglerne her - under investeringsguld
http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=95912&vId=202195&i=141

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 30-06-09 08:54

Reglerne kan du se her

http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=95912&vId=202195&i=141

men jeg ville nok spørge skattevæsenet (kan ikke kalde dem skat) for at være på den sikre side, reglerne virker ikke helt enkle

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 09:00

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Hvordan er momsreglerne ved køb af guld i mønter og små guldbarrer

Skal fremgå på faturaerne, afhængi af hvad land man køber det i,

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 30-06-09 11:08

Som sædvanlig kan TOTALIDIOTEN ikke begribe, at der måske slet ikke er tale om et køb, men udelukkende en forespørgsel. Hvis der ikke er købt noget guld endnu, er der jo heller ingen faktura. Men den er for svær for dem hjernetomme nar, som bare uafbrudt plaprer tomgangssnak om ingenting

Godkendelse af svar
Fra : gladston

Dato : 30-06-09 11:11

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-06-09 11:58

Selv tak

Kommentar
Fra : grokraft

Dato : 30-10-09 18:14

Hej prøv at se lidt på denne hjemmeside måske kan de hjælpe dig
nyfortuna.dk

Jeg kom egentlig fra hjemmesiden med lidt hjælp til Filipinerne.
jeg vil gå hen i forex og veksle dem til peso og tage chansen at sende det i 2 breve skjult
sammen med nogle fotografier, så posten ikke stjæler dem.
Husk at mærke foto udenpå så det ikke bliver bøjet.

med venlig h grokraft