/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Erfaringer med Lignano
Fra : japperen
Vist : 437 gange
20 point
Dato : 29-06-09 16:55

Hej.
Jeg overvejer at tage på ferie i Lignano, Italien med nogle venner. Jeg vil derfor høre om der er nogen der har gode/dårlige erfaringer med det?
Det skal være et sted hvor der sker noget for sådan nogen som os (18-20 år).

På forhånd tak :)
Jeppe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-06-09 22:42

Jeg har ikke selv været der, men prøv engang at gå ind på denne side

http://dcu.dk/campisterimellem/search.asp?funktion=doSearch&submenuid=4728&menuid=4726&AreaGuid=2285&searchWords=lignano&searchIn=0&subGroupGuid=0&author=Alle

det er godt nok en campingside, men der er nogle der skriver om Lignano, du kan også bruge søgefeltet ude til venstre,og se om der kommer mere frem

Rigtig god ferie... Italien er dejlig - men dyr - i Norditalien skal du nok også regne med en del myg ude ved vandet, så husk at køb når i skal bo tæt på vandet, så husk myggebalsam og kløestillende crem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-06-09 22:43

Der kom da rod i teksten, syntes også nok jeg havde skrevet det med myg, men kunne ikke se det, så jeg skrev det igen