/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Ferie på Djursland
Fra : takker
Vist : 587 gange
50 point
Dato : 29-06-09 15:38

Hvis du skulle til Djursland hvad ville du tage ud og se og hvorfor

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-06-09 15:49

Prøv at kikke på dette link --- oppe i toppen --- oplevelser

http://www.visitdjursland.com/danmark/da-dk/menu/turist/turist-maalgruppe-forside.htm#

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 35 point
Dato : 29-06-09 15:54

Jeg ville gå en tur i Mols Bjerge.

Slentre rundt i Ebeltoft (pas på; der er meget lækre forrretninger), se glasmuseet, spise frokost på en gammel restaurant (kan ikke huske navnet), der ligger ved siden af det gamle rådhus. Man skal op af nogle trin. Super lækker platte.

Gå ned på havnen og købe fisk.

Tage en dagtur ind til Århus og gå i den Gamle By.

og

Kommer selvfølgelig an på, om du/I har børn, alder etc.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-06-09 16:15

Hej.
Æbeltoft zoo og en tur i Kattegat centeret som ligger i Grenå det er et must.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 29-06-09 17:07

ree park
djurs sommerland
fregatten jylland

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-09 17:09

Aarhus ligger IKKE på Djursland , men ellers er det da rigtigt at "De Gamles By" er et besøg værd....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-09 17:11

Nå - vi må vel hellere kalde den DEN GAMLE BY

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 29-06-09 19:14

Gammel Estrup

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 06:51

Tag en Tur med Færgen fra GrenÅ til Billig Sverige ???

Tag en Tur med Færgen fra Ebeltoft til DYR Sjælland,

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 30-06-09 17:11

Kalø slotsruin, hvis man er til den slags. Turen ud over dæmningen kan dog være lidt streng.

Og så er der masser af dejlige strande...

Og rundkirken i Thorsager. Vist nok den eneste af sin slags i Jylland.

Kommentar
Fra : rkno

Dato : 05-07-09 23:27

tag en tur ud på øer og nyd naturen.. man kan køre langs stranden fra øer til dråby hvor der er gode badestrande.. ebeltoft gågade er også temmelig hyggelig..

Godkendelse af svar
Fra : takker

Dato : 19-07-09 18:31

Tak for svaret frieda.

Kommentar
Fra : metteKanDu

Dato : 29-09-09 18:53

helgenæs fyr