/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hotmail, postmaster, delivery
Fra : tipini
Vist : 543 gange
100 point
Dato : 28-06-09 10:27

jeg får tonsvis af mails fra postmaster med delivery notification (failure) på mails som jeg aldrig har sendt. Jeg opdagede for et stykke tid siden at min hotmail var sat til "vacation" og at der automatisk blev sendt en mail ud med tilbud om at købe et eller andet (tror det var noget apple). Jeg fjernede den vacation setting og smed alle de mails jeg fik fra postmaster i junk. Men de kommer stadig, - og det er på mails der er sendt ud til folk i min adresseliste. Hvordan får jeg det stoppet? Jeg har kørt virus check, - ingen virus. HJÆLP
Tina

Kommentar
Fra : humleglad

Dato : 28-06-09 10:43

Hvis der udsendes mails til folk som står i din adresseliste virker det på mig som om din mailkonto er hacket. Eneste fornuftige løsning jeg lige kan komme på er at nedlægge din mailkonto og oprette en ny. Google-mail kan være et andet godt gratis-alternativ.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-09 10:46

Som skrevet - skift mailadresse...

Du kan bruge år på at forsøge at stoppe det - og det vil aldrig lykkedes når først det er startet.....

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 28-06-09 11:06

Skift e-mail adresse.
Oprett så 2 e-mail adresser en til junk og den andre til mere personlige bræve

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 28-06-09 11:11

kan det hjælpe at fjerne mine kontakter fra adresselisten?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-09 11:19

Citat
kan det hjælpe at fjerne mine kontakter fra adresselisten?

Nej...

Det er for sent...

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 28-06-09 11:29

har hackeren så mit password?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-09 12:03

Ikke nødvændigvis....

Men GLEM den mailadresse - det bliver aldrig anderledes.....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-06-09 13:34

Det burde gøre tricket at skifte dit password. Prøv det i første omgang.