/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Så er det lydkortet :S
Fra : jeb3
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 25-06-09 22:03

Okay.... nu er det så lydkortet.

Jeg har søgt og søgt, men det ser s.. kringlet ud.

Lydkortet er et: SiS AGP VxD

Den driver jeg har er en version 1,16a, fra 2003, den har jeg installeret, men der kommer ikke en lyd ud af højtalerne.

Nogle af jeres altid så gode idéer?

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 25-06-09 22:10

Jeg har i øvrigt forsøgt at opdatere fra enhedshåndteringen.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 25-06-09 22:12

Har du sat ledningerne det rigtige stik? Hvis altså det er eksterne højtalere.

Er det integrerede højtalere, så ind i Enhedshåndtering, højreklik på denne computer, hardwareprofiler, enhedshåndtering. Se om der er et gult kryds ved lydenheder.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 25-06-09 22:15

Der er em, der hedder enheder til lyd, video og spil.
Der er ingen gule mærker.

Så er der en, der hedder andre enheder, derinde ligger en, der hedder multimedielydkort. Der er et gult mærke.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-06-09 22:16

Måske du bare skal skrue op for lyden ?

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 25-06-09 22:19

hehe.. Har jeg prøvet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-06-09 22:23

Prøv at højreklikke på den enhed der har den gule markering og vælg egenskaber. Den side du for frem er der en knap der hedder "opdater driver" Den skal du klikke på. Og noter så ned hvor du kommer hen. (det kan hjælpe os til at finde måske en bedre driver).

Godkendelse af svar
Fra : jeb3

Dato : 25-06-09 22:31

Tak for svaret granner01.

Vil i høre noget komisk???

Jeg har lige flyttet computeren, og sat alle ledninger til.
Så derfor er jeg helt sikker på at højtalerne og alt andet er sat til.
(Min com er bygget ind i mit skrivebord, så sørger altid for at dobbeltchecke inden jeg sætter den ind.
Dobbeltcheckede lednignerne, og formaterede skidtet.

hmmm...

Så godt så vidt.

Så har jeg en kat, der elsker at ligge bag min com.

Min dreng fortalte lige, at hun havde været meget urolig deromme i eftermiddags.

Guess what???

Højtalerstikket var rykket ud, og der var tydelige tandmærker i

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-06-09 22:39

Det var edderhyleme da godt, at det kun var højtalerledningerne, din kat havde bidt i

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-06-09 22:42

Ja tænk hvis det var strømledningen den havde tygget i.

Og tak for pointene, jeg er glad for at kunne hjælpe dig.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-06-09 22:50

Især hvis det var 9-ende gang .

Roger, over og ud og god nat