/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
nyt dækken til hejsparasol.?
Fra : ingrid17
Vist : 677 gange
50 point
Dato : 25-06-09 20:14

Hej derude. Min kun 1 år gammel hejsparasol har desværre revnet selve det blå dækken. mit spørgsmål er ; er der nogen der ved om man kan købe nyt i løs vægt? altså uden at skulle købe hele parasollen? da selve skelettet intet fejler!! og hvis hvor så evt?
mvh Ingrid.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-06-09 22:25

Prøv Jysk sengetøj, men vent til august, så kan du købe en helt ny parasol for under 100 kr. Det gjorde jeg sidste år, stor markedsparasol med hejs, 75 kr.

Kommentar
Fra : ingrid17

Dato : 26-06-09 15:47

Til granner01.
Ja det ender det måske også med, bare ærgeligt når den kun er 1 år gammel.
Men ihvertfald tak for svaret.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-06-09 19:31

Ja det er surt at de ikke holder længere.

Kommentar
Fra : ingrid17

Dato : 27-06-09 19:42

Det er såmænd ikke fordi den ikke har holdt godt nok, det er pga alt det stormvejr vi har haft,og her hvor jeg bor blæser det virklig når det blæser,så den parasolfod jeg har ikke kan holde parasollen stående, selv om den er tung som ind i h........men altså ikke tung nok åbenbart.forsat go sommer.