/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Spil?
Fra : swarn
Vist : 714 gange
200 point
Dato : 24-06-09 14:53

Jeg ved ikke om det lige er her men jeg prøver

Hvor kan man få/købe The game around the Earth in 80 days her i Danmark, nu har jeg ledt alle steder tror jeg, og kan ikke finde det håber på hjælp fra jer.

Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 24-06-09 14:57
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-06-09 15:04

I april fik jeg den gratis på gamegiveaway - gratis -

Jeg blev på et tidspunkt så hys over at dø i usa, at jeg slettede det - og dagen efter fortrød jeg-

Min mand fandt det så her http://www.topgames.com/ hvor han fandt nøglen ved jeg ikke, men jeg kan spørge ham - jeg ved bare ikke lige hvornår - vi har lidt rigeligt om ørerne pt,

Jeg har ladet mig fortælle, at det kommer med jævnlige mellemrum på gamegiveaway, så opret dig der, så får du mail, når der er nye spil

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 24-06-09 15:07

hmmm havde ikke set det var spil -g-

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-06-09 15:08

Hvis du vil betale for det, er der flere muligheder

http://www.google.dk/search?hl=da&q=around+the+world+in+80+days%2Bgame+downloads&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=&aq=0&oq=

Vent til du kan få det gratis... det er stærkt vanedannende, og solen skinner nu så........

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 24-06-09 15:14

Til Nordsted1

Hvor på siden er det man opretter sig for at få en E-Mail, det kan jeg heller IKKE finde

Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 24-06-09 15:19

Til Nordsted1

Nu har jeg fundet det

Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-06-09 15:24

Efter jorden rundt, fik jeg også The Rise of Alantis.... det er i sammen genre, måske lidt nemmere--ved det ikke - jeg dør i dem begge... og bliver pissesur og vil aldrig spille det mere--- lige til næste gang

Godt du har fået dig oprettet, så er det bare om at holde øje med mails derfra, desværre kommer der ikke så mange spil, men dem der kommer er okay

Siden er i "familie" med give away of the day, hvor du får tilbudt et gratis program hver dag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-06-09 15:46

Hov det var også her vi downloadede efter jeg havde slettet det og ikke på topgame

http://www.gametop.com/download-free-games/80-days/