/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
hvor køber man Salpetersyger.
Fra : Mope01
Vist : 395 gange
20 point
Dato : 24-06-09 12:55

hej i huset.

ingen at i bliver mistænksom eller sådan noget vil jeg bare sige at det skal bruges til at lave en Smok bomb :D ikke andet.

men har ikke kunne finde noget steder hvor jeg kan få det.

svar så hurtig i kan :D

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 24-06-09 12:58

Træ laster og Andels foder firmaer
træ laster er nok de billigste

kjeld

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 24-06-09 13:02

Du skal tage og få det i pille form. for så får du flere knald ud af det,

men så er det foder Andels firmaer der har det,

Køb også et par eller fem sikkerheds briller, og et par sikkerheds træsko
kjeld

Kommentar
Fra : Mope01

Dato : 24-06-09 13:31

ja det rigtig jeg skal bruge det u fast from, men i siger altså træ lasten og andels firmaer?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 24-06-09 13:44

hvis jeg læser rigtigt, at det er fast form, så er det FoderStof Firmaer,

der har det, og jeg tror ikke mere at trælasterne har det, men de har haft, bla, fordi så kunne man selv bløde det op, og bruge det til afsyring af murværk og andet.

Kommentar
Fra : Mope01

Dato : 24-06-09 13:47

hmm, ja men det er jo nok i store mængter, og jeg er jo ikke lige fram en landmand, kender du nnogel online sider?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 24-06-09 14:22

Du behøver ikke at være landmand, de røvhulle får bare store % på det de køber,
det gør du så til gengæld ikke som opfinder af krudt og kugler,

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 24-06-09 14:30

Mope01 - det er forbudt at fremstille sprængstof, så drop hellere tanken.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-06-09 14:59

vic 2000 sidder og "skriver" med sig selv, der må fandme også være ensomt i hans/hendes verden...
personligt hælder jeg til "hans", jeg har aldrig mødt piger der var/er så retarderede...

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 24-06-09 15:16

Stavespasseren snakker med sig selv
...ganske ynkeligt

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-06-09 16:29

her er en liste over firmaer der har tilladelse til at sælge http://www.nordicnet.dk/MainMain$/prodnr-7729/typ-ftg/a-s/p-Salpetersyre/

Kommentar
Fra : Mope01

Dato : 24-06-09 17:02

takker for aller jeres svar.
selvom nogle er beder end andres.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-06-09 20:09

Der skal ikke tilladelse til at sælge salpetersyre. Men da meget få private mennesker kan bruge det til noget fornuftigt er det ikke mere i almindelig handel.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-06-09 23:42

Lav lidt rigeligt og så stop det op i røven på vic2000. Du kan sikkert ikke finde ud af hvad der er hoved og røv på ham, da begge ender stinker lige meget. Han er indiskutabelt den SNOTDUMMESTE IDIOT der i Kandus levetid har været bruger her. I øvrigt virker du heller ikke selv for kvik, så I passer måske meget godt sammen

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-06-09 23:43

Citat
Salpetersyger
Hvad helvede er det foresten. Det eksisterer overhovedet ikke

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 25-06-09 01:39

Ro på Krummen.

Det er jo ikke Mope01´s skyld at stavningen halter,det er jo de voksne (ikke mig) der har stemt den Regering ind,der mener at det ikke er nødvendigt at unge mennesker skal lære at stave.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-06-09 12:44

Det kan du have ret i, men det er da påfaldende, at dumme spørgsmål oftest stilles af stavespassere. Kan det hænge sammen med deres intellekt

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 25-06-09 17:30

Citat
Salpetersyger

Hvad helvede er det foresten. Det eksisterer overhovedet ikke

krumme jeg har fem -seks liter i en spand, hvis nu du stod op i den spand
krumme, så vil du svinde ind så du kan passe dine drenge knikkers igen.

Citat
Ro på Krummen. [/CITAT

pas på pumpe trykket, :~:-D:DD)

[CITAT]Kan det hænge sammen med deres intellekt

ja-ja Krumme lige netop, krumme den mere kloge, nare altid den mindre kloge, og ved du havd krumme, der er nogen der forstår og lure passe,
så du krumme ikke kan finde ud af systemet, hvorfor de gør det,
og disse krumme når du ikke til bælte stedet på,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 25-06-09 18:16

Citat
hej tak fordi du svarede.
Fra : Mope01

Dato : 24-06-09 13:33

--------------------------------------------------------------------------------
hmm, de jeg ikke vil være så mistænksom ville jeg høre om man kan lave det i flydende form ? eller er for farligt?

fra skriv til vic2000

krumme der er også dem, der kan finde ud af, og gå uden om forsiden.
for ikke og blive overfuset af dig krumme, og dem, er der mange af her lille mig krumme, og ved du så hvad mere krumme, du kan selv læse aller øverst, man får et Stort varm TAK

Kommentar
Fra : guddaRap

Dato : 20-09-09 11:01

jeg købte for et par år siden en flaske salpetersyre på et kræmmermarked. Det var en hvid flaske fra Borups keim, men den var nok gammel...men hold da op den kunne fjerne gammelt kalk fra wckummen.....