/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Mobil Grossist
Fra : Jaxo
Vist : 654 gange
50 point
Dato : 11-04-03 09:39

Davs, nogen som kender en grossist som udbyder div, mobil telefoner?? eller er det billigere at bestille direkte hos producenten??

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 11-04-03 14:26

hejsa....prøv at gå ind på siden www.mobilpriser.dk

her kan du se en liste over de forskellige priser hos mobil forhandlerne.

Håber det er en hjælp.

Kommentar
Fra : Jaxo

Dato : 11-04-03 22:34

jeg skal ikke have en ny telefon.. men udbyde det i min shop..

Kommentar
Fra : pds555

Dato : 05-04-04 13:52

RTX i norjylland sælger noname mobiltelefoner.
RTX leverer bl.a. også de nye trådløse telefoner som kan bruges til IP via ADSL, noget som bliver stort.
Hvis du skal have mærkevare, Nokia osv. skal du have fat i et firma som Comitel der importerer og distribuerer.

Kommentar
Fra : m8ronny

Dato : 14-04-04 22:19

jeg har noen tips på hvordan få mobiler til innkjøps pris / grossist pris .
mail meg på m8@c2i.net for de som er interesert.
Men jeg er også på jakt etter noen i Danmark/ Norge som kunne tenke seg og selge mobil telefoner og mobil abonnement med gode provisjoner.
ta kontakt på mail.