/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
internet efter opdatering
Fra : hjalex
Vist : 345 gange
50 point
Dato : 22-06-09 19:32

Hej

Jeg har en bærbar computer med Windows Vista og XP installeret. Jeg har trådløs netværk og mit problem er, at hver gang Windows automatisk opdaterer min computer, kan jeg ikke komme på internettet bagefter. Jeg har måtte systemgendanne min computer for at få adgang igen.

Nu har jeg krydset af, at jeg selv vil bestemme om jeg vil have opdateringer, men nogle af dem er nødvendige, så jeg kommer til at sige ja til dem og bagefter kan jeg så ikke komme på nettet.

Kan I hjælpe.

Mvh Hjalex

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-06-09 20:19

Tjaeh, Viste har et anstrengt forhold til trådløst netværk.

Slå automatiske opdateringer fra, og gå ind 1. tirsdag hver måned for at tjekke (den dag MS lægger ud)
Installer opdateringerne en efter en, og afinstaller den der driller.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-06-09 22:23

Det var det bedste råd du fik der. Jeg har også problemer med opdateringer og jeg har slået dem fra. Jeg henter dem 1 gang om måneden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-06-09 11:18

Du kan højreklikke på en opdatring og vælge skjul.................så kommer den ikke igen.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 23-06-09 14:10

tja - Der er kun hvis man selv kompilerer kerne eller lign - at dette vilel ske under Linux, Men som så mange siger - Linux virker ikke - for dårlig dokumentation, men tja du betaler for servicen hos Microsoft og alligevel ender man med at spørge et offentligt forum.

Tja det er ikke andet end dårlig programmering/support af et ellers OK Operativsystem til nybegyndere og ligeglade folk.
Hovedsaagen er jo selvfølgelig at det fungerer hele vejen!