/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Kemisk forgiftning
Fra : klumme_k-rumme
Vist : 1516 gange
100 point
Dato : 21-06-09 21:29

Ikke noget i stil med Kemiske Ala, men.

Men jeg vil vide om man kan få en tilstand af betændelse,
efter indtagelse af en blanding af Diesel og Benzin (aner ikke Oktan tal_)

Jeg fik det DIREKTE i lunger og mave.

Jeg drak en liter mælk, direkte ovenpå at jeg kom til at synke en del af det.
Og har ikke haft ubehag siden,__?
MEN, det der røg i lungerne, kan det give skader,,, på længere sigt.
Syntes selv, det var en temmelig, stærk dosis.

Og døjer lidt, temmeligt meget med 'slim/ lunger' efter den omgang
Dvs = 2-3 uger efter.

Lidt hjælp,
TAK

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-09 21:33

Da min datter var lille, var hun ofte indlagt sammen med andre børn der havde drukket lampeolie

De andre børn blev tilføjet en lungebetændelse,så de kunne få pencillin

Du skal søge læge, og det kan kun gå for langsomt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-06-09 21:34

Hvorfor slugte Du ikke en ligther også

Det er ikke ufarligt.
http://www.kemikalieberedskab.dk/ikkort/63/ik.kort.%5B%5D.63.html

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-06-09 21:50

Citat
Hvorfor slugte Du ikke en ligther også

HADER MAVER DER EXPLOM* [nytår] DERER,
og skal herind for at få BEDRE SVAR, på et mavesår, der ???
går hul på:

BRUG JERES SØGE_ = ? funktion
Men OK_ sikkert bare en anden form form MØJ *, der har sat sig GODT TILpas.

Citat
Du skal søge læge, og det kan kun gå for langsomt

Hvorfor, jeg må IKKE køre i ? den tilstand, der står JO ? tydeligt, at benzin virker som
en Rød Aalborg.

Men jeg skal alligevel ned og (tankes op ved samme),sidst på ugen.

Plus at hvergang jeg snakker med Lægen, des mere Medicin vil han HÆLDE
i mig, i form af 'tørpiller'.

Nå, men jeg ved, at der er NOGET der hedder en Kemisk Lunge betændelse.

Takker indtil videre.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-06-09 21:55

Og jeg er ikke bange for maven,
MEN
Citat
Jeg fik det DIREKTE i lungerne ????? og mave.

En stor indhalering/ fra en suge_slange, og jeg stod og 'knækkede mig' en times tid eller mere,
bare for at få skidtet ud af lungerne.

Og der var ikke tale om TYVERI, i samme forbindelse_

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-09 22:06

benzin og alkohol har altid været en dårlig blanding, men jeg havde nu ikke tænkt på at det var fordi nogle fandt på at drikke den cocktail, mere at man ikke måtte køre bil pga procenterne

Ja, børnene blev påført en kemisk lungebetændelse, så de kunne få medicin til at blive raske igen, det kan de vel også gøre med dig, så du kan få orden på dine lunger igen

Man kan skrive til mange læger idag, du kan da lige undersøge om du ikke også kan det med din læge, så kan du måske slippe for at rende derned - det tror jeg nu ikke du slipper for, men lægen kender jo din antiparti mod at komme

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-06-09 22:17

Citat
Ja, børnene blev påført en kemisk lungebetændelse, så de kunne få medicin til at blive raske igen, det kan de vel også gøre med dig, så du kan få orden på dine lunger igen

Den skulle nok have været KOGT ned til dette.------
OK_ nu skriver jeg altså også mellem linierne, at jEG ikke ville køre, efter den indtagelse af benz.
+
Og at min læge GIVER mig noget, der virker som Rød Aalborg = i tørform/ altså.

Så læger
= klumme ?

OG så,_ så jeg først NU, hvad du egentlig SKREV

At påføre/ for at kunne
HELBREDE.!

Er det ikke!!! den OMVENDTE Verden.?
Eller, er der tale om en betændelse, der normalt ikke kan (udryddes + og skal konverteres?)

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 21-06-09 22:24

jeg ved ikke hvad meningen var med at påfører børnene en lungebetændelse, men der kan vel ikke have været andre muligheder for at hjælpe dem

Det er mange år siden, så det kan da være der er andre metoder idag, men prøv at skriv/ring til lægen, så du ikke får ødelagt lungerne

Godkendelse af svar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-06-09 00:05

Citat
jeg ved ikke hvad meningen var med at påfører børnene en lungebetændelse, men der kan vel ikke have været andre muligheder for at hjælpe dem

Jeg kan HUSKE, at, man i sin TID (1970 og før ?.) lavede visse eksperimenter ???
For at mod-stå visse andre former for /
Sygdomme_ men kan ikke lige KOMME på den, du skriver OM.
medmindre det er DEN, hvor man lukker den ene LUNGE NED,
så den RASKE/ syge kan komme sig_ hurtigere,
den kan jeg GODT huske, men ikke alle i Danmark, havde råd
til at sende deres SYGE børn til Alperne/ REN LUFT.
ELLERS hedder det såmænd/ K bare Cyklon B
------

Citat
Det er mange år siden, så det kan da være der er andre metoder idag, men prøv at skriv/ring til lægen, så du ikke får ødelagt lungerne

Why_ mine lunger er allerede ødelagte af *PRINCE*_ så den har LANG/kort_ LUNTE./ vits.

Men den får helt sikkert 1" priotet, næste gang jeg skal til / dyrelægen.
Angående WATT% i tør-pille formatoz.

H_A_D_ET / fone home.
Fone/ _ WHAT´s _THAT

Et ? Old_Nordisk forum, som dette.

MIR = dyr samtale/ ? har du fået ny KAT / //// CAT_??? kan også /ædes/ ryges