/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
JAILBREAK IPHONE 3G, FIRMW.3.0
Fra : Nermiin
Vist : 328 gange
80 point
Dato : 21-06-09 14:00

Hej!
Jeg har et problem med min iphone, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med.
Jan kan starte med at fortælle at jeg for et par uger siden blev en lykkelig ejer af en Iphone 3g.
Da jeg købte den, var der 2.21 firmware på den, den var både som-låst og IKKE Jaibreaket.
Jeg havde bestilt et rebel-simcard, for at undgå simlåsen.
Det første jeg gjorde var at Jailbreake iphonen, via Pwnage/QuickPwn, det gik uden nogle problemer overhovedet. Rebel-simkortet virkede endda også som det skulle.
MEN, så dum som jeg nu var, så for et par dage siden tilsluttede jeg min Iphone til min Pc. Jeg åbnede Itunes, og der kom en Pop-up besked, hvorpå der stod, at der var en nyere software tilgængelig til min iphone, og jeg trykkede OPDATER, tænkte ikke mere over.
Mit problem er nu, at min Iphone er opdateret til firmware 3.0, og jeg kan overhovedet ikke komme til at jailbreake den overhovedet, har virkelig prøvet alt hvad kan.
Derfor håber jeg der er nogen som kan hjælpe mig herinde.
Mvh nermin.

Kommentar
Fra : Nermiin

Dato : 21-06-09 14:03

Er der noget jeg kan gøre for at få 2.2.1 firmware tilbage ?
vh nermin

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 21-06-09 14:26

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men vil anbefale dig at du stiller dit spørgsmål i et forum, hvor ekspertisen indenfor iPhone er meget større end her. http://mobildebat.dk/forumdisplay.php?f=60

Held og lykke med at få den til at virke.

Kommentar
Fra : Nermiin

Dato : 21-06-09 14:31

Det tror jeg også er en meget bedre idé.
Men tak for det.

Håber jeg også.

(;

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-06-09 15:50

Den skal jo bare nedgarderes til en tidliger version.

Prøv denne i stedet.

http://download.ziphone.org/

vh Ben