/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Sikring batteri
Fra : soufyane
Vist : 439 gange
20 point
Dato : 19-06-09 22:55

Hej.

Min sikring ved batteriet er sprunget så derfor kan jeg ikke bruge el start eller mine lygter.. Men, jeg har prøvet at starte den på kickstart,, Men det vil den ikke,, er det også fordi sikringen er røget?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-06-09 22:59

Det er meget troligt. Kommer noget an på hvilken slags tændingssysem den har.

Kommentar
Fra : soufyane

Dato : 19-06-09 23:05

Okaa.. det er fordi jeg var igang med at ordne mine ledninger på lygtepæren, men ramte lige forkert og så kom der et lille stød,, Så gad intet starte, så tjekkede sikringen, og den var knækket over, så hvis bar jeg køber en ny, så sku det virke det hele?

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 30 point
Dato : 19-06-09 23:08

Det tror jeg også. Næste gang du roder med ledninger slukker du for spændingen inden. F.eks ved at tage sikringen ud, hvis der ikke er en nøgleafbryder.
Køb hellere to sikringer, så du har til en anden gang.

Godkendelse af svar
Fra : soufyane

Dato : 19-06-09 23:12

tak for det:)