/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Autoreply med stofanet som udbyder
Fra : Skraver
Vist : 1677 gange
20 point
Dato : 10-04-03 21:39

Hej alle

Jeg er ikke helt så rutineret som mange andre når det gælder opsætning af computer.
Da jeg er bosat i århus, har jeg valgt stofanet som min udbyder, ved i hvordan jeg så kan opsætte min Outlook express
til at sende et autosvar hvis jeg ikke lige er hjemme i et par dage ??. Jeg får den tit af andre mennesker.

På forhånd tak

Skraver, århus

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 10-04-03 21:55

Det kommer an på flere ting....

Hvis det er på deres webmail ville jeg snakke med telia support....

Hvis der er derhjemme du gør det vil jeg kun anbefale det hvis din maskine er 24/7 på nettet. og har en fast forbindelse så du ikke får en ekstra regning =?

Kommentar
Fra : Skraver

Dato : 10-04-03 23:07

Tak skal du have..Hans

Jeg har netop skrevet til Stofa support.

Så må vi håbe at de svarer hurtigt. Hvordan opsætter du computeren derhjemme til autoreply. Jeg har fast forbindelse og intet krav til forbrug, men der er da træels hvis maskinen skal stå tændt hele tiden.

Håber at du igen har tid til et svar, der virker som om du har erfaring med det..

Skraver

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 11-04-03 00:39

Ok så må jeg vide hvilken version af outlook express du anvender ??

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-04-03 08:47

Du burde kunne sætte det op på din web mail fra stofanet http://webmail.stofanet.dk/ log ind og indstil. Husk at 'stille tilbage' efter ferie.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-04-03 08:51

NB: Webmail er ikke afhængig af hvilket mail program du benytter, så bare ind og lave din autoreply

Kommentar
Fra : E70

Dato : 11-04-03 08:55

CLAN / Søren har ret, du skal gøre det igennem din web mail fra stofa, så virker det perfekt.

Mvh
SPM

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 11-04-03 09:28

Nu sidder jeg lige på arbejdet, hvor vi ikke bruger Microsoft, men jeg mener at det er under Funktioner at du kan vælge din "ikke tilstede assistent". Den kan du slå til og fra som du vil. Det er nemt!

Steen

Kommentar
Fra : Skraver

Dato : 11-04-03 11:41

Mange tak alle sammen. Kanon at I kan svare så hurtigt..

- jeg arbejder videre med sagen...

Bedste hilsner
Skraver