/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Stx eller htx??
Fra : Kevizz
Vist : 691 gange
40 point
Dato : 19-06-09 21:14

Heii alle..

Er på vej ind i 9 klasse og har ingen ide om hvad jeg skal vælge?? htx eller stx??

Ville i ikke være søde og komme med nogle forslag til hvilke jobs jeg havde størst mulighed for at få hvis jeg to htx eller stx??

hilsen Kevizz ;)

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 19-06-09 21:20

Og det med niveauerne a b c??
vil det sige hvis jeg tager a så bliver det mega svært??

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 19-06-09 22:09

Er virkelig i tvivl... ¤.¤ Dogeyes ¤.¤

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 20-06-09 17:29

Ved nu hvad jeg gerne vil arbejde imod.. vil gerne være byggetekniker som jeg har mulighed for efter gymnasium ;)
Nogen det ved hvilke fag og hvilke niveauer jeg skal vælge??

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 40 point
Dato : 20-06-09 17:33

Prøv at gå ind på www.ug.dk der kan du se hvad der kræves for at blive optaget på dit ønskestudie

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-09 17:36

Det er åbenbart en videre udbygning af bygningskonstuktør

kravene er

Adgangskrav: Gymnasial eksamen eller erhvervsuddannelse. Desuden specifikke adgangskrav

Du må spørge din studievejleder hvilke specifikke adgangskrav der stilles, eller henvend dig på uddannelsesstedet

Men nu ved du da, at det er gymnasiet som næste valg

Godkendelse af svar
Fra : Kevizz

Dato : 12-07-09 20:54

Tak for svaret Nordsted1.