/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
chathistorik i facebook
Fra : Mikkerdrengen
Vist : 1325 gange
61 point
Dato : 19-06-09 14:22

Hej!

Jeg ved ikke om dette er den rigtige kategori, men håber I vil hjælpe.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se min chathistorik på facebook.

Kan man få adgang til ens tidligere chats gennem facebook, eller bliver de lagret på computeren eller kan man gøre noget helt tredje?

I messenger er der jo eksempelvis denne mulighed.

Håber virkelig der er nogen, der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-06-09 14:29

Skulle du ikke spørge om dette på Facebook?

Kommentar
Fra : Mikkerdrengen

Dato : 19-06-09 14:45

Jeg stiller spørgsmålet her, fordi jeg har gode erfaringer med Kandu og dets brugere!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-06-09 14:59

Du skal klikke på chat i højre hjørne og klikker så på vanfmuligheder. Hvis du skal se det skal der vist sættes hak i Vis feed-historier. Jeg kan ikke love dig at du kan se hele din chathistorie. Alternativt skal du skrive til Facebook og spørge.

Kommentar
Fra : Mikkerdrengen

Dato : 21-06-09 19:10

Der er sat hak i "vis feed-historier". Men hvordan kalder jeg så chathistorikken frem??

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-06-09 19:59

Citat
Kan man få adgang til ens tidligere chats gennem facebook, eller bliver de lagret på computeren eller kan man gøre noget helt tredje?

Tvivler på det, medmindre du selv optager det, med Macro eller lignende.
Hvorfor dog det.

Tror ikke på at de lagrer gammel data, for din skyld.

Men har du lavet ulovligheder så kan det kaldes tilbage igen, ved LOV/ RET.

Da jeg mener at disse såkaldte data, KUN! bliver opbevaret i op til 5 år,
DETTE ER ET GÆT, men såvidt jeg er bekendt, skal al elektronisk data slettes efter 5 år,

Men nu er Facefuck, jo vist nok ikke under Dansk ret og Lov??.
Så der gælder sikkert helt ande regler.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-09 19:59

Jeg har lige søgt på Facebook... først i hjælp- videre til -chat - og så ellers pløje spørgsmålene igennem

Der er mange der spørger om det samme som dig, men igen svar, dvs der er en enkelt der siger at hun har set en ven bruge chathistorie, men kan ikke huske hvordan, så jeg må sige, jeg tror ikke på det kan lade sig gøre,

Prøv at holde øje med chatside hjælpen, så kan det da være nogle lige pludselig kan svare på det

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-06-09 22:02

Nu har jeg også søgt og fundet ud af at det ikke kan lade sig gøre på Facebook, kun på MSN.