/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Værelset styrer... IKKE !!
Fra : MiNuii
Vist : 679 gange
60 point
Dato : 17-06-09 21:13

Halløizah !!

Mit værelse er kort sagt... KEDELIGT !!
Er der måske nogen der har nogle fede ideer til hvordan man kan peppe det op ?! (Det skal helst være "gratis")

Jeg er facineret af Japan (Ved ikke lige hvorfor xD), Astronomi, Design, Kunstskøjteløb m.m.

Jeg håber der er nogle kreative hoveder ude i den store verden, der kan hjælpe mig med mit lille problem xD

Knuzzer
MiNuii

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-09 21:18

Du må da helt bestemt have malet nogle stjerner i loftet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-06-09 21:18

En miniskøjtebane ville være sjovt..................men måske lidt koldt i længden.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 70 point
Dato : 17-06-09 21:39

Mal møbler med højglans lak-maling.

Mal store japanske tegn på væggene, og hæng en japansk plakat op. Rispapirlamper.

Sy en kimono i japansk brokade, som så selvfølgelig skal hænge fremme.

Lav evt. et skærmbrædt i rispapir og træ.

Dette er første tanke, som jo ikke er gratis, men prøv at kikke rundt på genbrugsbutikker, genbrugspladser, og de ting du har i forvejen. Find evt. brochurer om Japan frem, eller google Japan.

Hanne

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-06-09 22:49

Køb nogle billige skifterammer eller få dem gratis ved en genbrug. Så anskaf dig flot og farvestrålende gavepapir og det klipper du i passende stykker. Ind i skifterammerne med det og du har nye billeder til væggen.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 17-06-09 22:53

Hanne Camiilasmoster er inde på det helt rigtige,

kender du ikke sådan en som man hænger i en dør for at holde fluer ude, de er normalt blafrende lange tråde, den sætter du fast på vægen med nogle
tegnstiftter, og så kan du jo trække enkelte tråde ud til en af siderne, og derved lave dig et sjovt mønster, og hvis så du har lidt maling i forskellige farve så mal trådene
du skal have, og kan få et super - super værelse det kunne jeg godt tænke
mig, og være med til at give det et pift, det tror jeg også Hanne kunne, ???
kjeld

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-06-09 00:42

Jaaahhh, jeg æælsker at indrette og finde originale idéer, og få en hel masse ud af ingenting, og, og....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-06-09 14:40

Yes og jeg vil også gerne være med. Prøv også med forskellige lyskæder, du kan ønske dig dem i fødselsdags/julegaver. Hvis nu det ikke må koste noget.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-06-09 17:12

MiNuii - hvornår skal granner01 og jeg komme?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 21:51

camillasmoster
du er da en være hænge røv, var det måske ikke mig der foreslog dig, og nu vil du ha granner1 med i stedet , nej hanne det kan du ikke være bekendt.

man skal sq passe på ikke komme med for mange gode ideer,

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-06-09 22:05

Ååååndskyld vic2000

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-06-09 09:36

Til Camillasmoster, Ok du er her med tilgivet. Men det skal da ikke herske
nogen tvivl, at man hæger for at kunne få lov til at udfolde sig i et sådant værelse, når man nu engang har lavet mange direkte væg Malerier og væg Dekorationer, både store og små, det har bare været sjov tid,

Godkendelse af svar
Fra : MiNuii

Dato : 21-06-09 11:11

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-06-09 12:05

Er du så bare gået igang med din "overhaling"?

Kan vi evt. se nogle billeder af "før og nu"?

God arbejdslyst!

Hanne