/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Navneændring, hvor lang tid?
Fra : patrickfridal
Vist : 2131 gange
100 point
Dato : 17-06-09 17:40

Hej.

Jeg har for 5 uger søgt om at få min fars efternavn.
Det blev gjort digitalt, med digital signatur, vi har modtager "kvittering" på at ansøgningen er modtaget.

Er der nogen som har erfaring med hvor lang tid det tager? Ikke fordi det haster, men kunne være rart at vide hvornår der sker noget.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-09 17:52

Det er ikke til at vide med det offentlige, prøv dog at ringe og forhør dig

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 17-06-09 17:54

Nææ det er jeg godt klar over, tror ligeså godt jeg kan spørge døren frem for at ringe til dem.

Derfor jeg forhører mig her, hvor der var en chance for nogle selv havde erfaringer med det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-09 18:14

Hvis du skal have bare en lille chanche for at få et svar på dit spørgsmål, bliver du nok nød til at fortælle i hvilken del af landet du bor i, ... der kan være store forskelle fra sted til sted

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 17-06-09 18:49

Jeg bor på nordfyn :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-06-09 06:48

Det ser ikke ud til at der er nogle kandu'er der kan hjælpe dig med et svar... det er jo heller ikke nemt at vide for os som ikke er ansat

Så du må lige ringe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-07-09 22:02

Har du så fået dit nye navnebevis??