/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
TDC Home Trio og modem
Fra : pk2dk99
Vist : 1400 gange
200 point
Dato : 17-06-09 13:45

Hej
Er der nogen da har tdc home trio pakken i hjemme????
Jeg skal brug for hjælpen....
Jeg fek en siemens modem med Tdc home trio... Der er 4 port bagved modem. Jeg har haft problem med min trådløs netværk så har jeg flyttet kabler men jeg kunne ikke husk hvor alle kabler var tilslutte. Min telefon virker heller ikke mere.
Venligst guide mig hvis nogen da har TDC home trio i hjemme. Tak
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 17-06-09 14:02

hej er det også den de kalder Bredbåndstelegoni- for det har jeg lige sat til
kjeld

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 17-06-09 14:08

ja
bredbåndtelifoni

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 17-06-09 14:12

hej igen brug lige det nr i din skriv til dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-09 14:34

Vi har TDC home trio

De vi åbnende pakken, lå brugsanvisningen deri, vi fulgte den til punkt og prikke, og det fungere som det skal, så kik lige i din pakke og se om du ikke også har fået en brugsanvisning med

Hvis du ikke har den, så er jeg ret så sikker på at du kan finde brugsanvisningen på
TDC's hjemmeside

Vic2000... kandu er beregnet til at alle kan læse spørgsmål og svar, så vil du ikke nok være så venligt at skrive svaret her i tråden, så alle kan få gavn af svaret

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 17-06-09 16:55

Jeg håber du kan bruge denne, som jeg har scannet ind

http://peecee.dk/upload/view/176242

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 18-06-09 06:02

Tak til alle sammen for svaret.... problem er blevet løst at se billde..
Tak Kjæld

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 18-06-09 08:55

Citat
Vic2000... kandu er beregnet til at alle kan læse spørgsmål og svar, så vil du ikke nok være så venligt at skrive svaret her i tråden, så alle kan få gavn af svaret

Nordsted er du ikke en lille smule stupid, når du skriver det, ???
Du er jo selv en af dem der køre i lukkede systemer over for andre kanduer?
som de ikke har adgang til, hvor for skulle jeg så op lyse andre hvad jeg giver af råd og andre goder. Nordsted jeg er og bliver nok den glade giver for altid. men nordsted på samme måde som kandu ikke køre alt for alle, kan du så sige mig, helt ærligt hvorfor skulle jeg så svare så alle har gavn af det, jeg hjælper andre med. svar mig venligst,
Nordeted mod siger du så ikke dig selv, Nordsted du kan jo selv gå ind af
endda låste bagdøre, og prale med at du kan nogle ting, og overvåge andre kanduer --- Kandu PET men hvor står det at man kan det Nordsted, ingen steder, så kan du vel også se hvor mange der ikke gider høre på en nørd, som ikke har en ski forstand på at slå en søm i, men som ringer til kjeld, for at få hjælp, og nordsted det kan du vel ikke bebrejde dem i at gøre, eller kan du ?? forhindre dem i, eller kan du,
S. U. V.
Nordsted det er en meget dårlig ide at køre lukkede systemer over for nysgærie inddivider incl. som dig selv Nordsted, så kender du nok det gamle ord sprog:: du skal endda stå meget tidligt op for narre en gammel Rotte, ?? eller skal man ikke nordsted, også selvom de ikke kan stave, Nordsted er jeg den eneste på kandu der ikke kan stave rigtig så det passer ind i kandu,s ånd, ,
Svar mig venligst på det spørgsmål, S,U,V.
Og jeg kan oplyse dig pt, de svar og løsninger som jeg giver dem der ringe
de komme kun dem tilgode som ringer Nordsted , du havde vel ikke
forvendtet noget andet, eller havde du,, svar venligst på det, også for
andres skyld,
kjeld

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-06-09 12:19

Vic2000 jeg svarer ikke i denne tråd,

Citat
svar venligst på det, også for
andres skyld,

Det er kun os to der får mail til denne tråd, ergo er der ingen andre der læser den

Citat
mange der ikke gider høre på en nørd, som ikke har en ski forstand på at slå en søm i

Dette her kan du overhovedet ikke udtale dig om