/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
God bærebar?
Fra : VlGGO
Vist : 391 gange
55 point
Dato : 17-06-09 10:17

Hej...
jeg har fundet en Acer fra Exper.dk som jeg tror er god til efterskolebrug og spil i fritiden...

ACER BÆRBAR PC ASPIRE 7738G-644G100MN
Intel Centrino Core 2 Duo T6400 processor (2 GHz)
4 GB DDR3 RAM
1000 GB SATA harddisk (5400 rpm)
17,3" HD+ CineCrystal TFT skærm
Op til 2303 MB grafikRAM (nVidia GeForce GT 130M)
1024 MB dedikeret grafikRAM
Super Multi DVD brænder
1 Megapixel webkamera
Bluetooth
Fingeraftrykslæser
5-i-1 kortlæser
Windows Vista Home Premium

Den koster 6.999 kr,

Vil den være god til dvs. spil ? Måske man kan finde en lidt dyrer men meget bedre, eller omvendt ?

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 17-06-09 11:06

Det kommer vel an på hvilke spil du gerne vil spille! Du kan nok godt glemme at spille spil son gta4 eller crysis på dn (måske på lov settings), men spil som hl2 eller l4d og lignende vil nok køre fint på den.

Jeg tror ikke du finder noget der er bedre til prisen, og hvis du vil have en ordentlig bærbar spille maskine (som om den eksistere) skal du give helvedes masse penge ud, tjek den her http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2698 den har en noget hurtigere cpu og et maginalt bedre grafikkort, men det er ikke det værd til prisen i forhold til den du har fundet.

Kommentar
Fra : VlGGO

Dato : 17-06-09 11:33

Det er jo fint nok så :) det er lige præcis L4D jeg spiller :) tak for det, tror jeg bestiller en hjem i dag :p